Ik zoek een GTX 770 met de Nvidia reference cooler, die sterk lijkt op die van de GTX Titan. Dit doe ik niet omdat ik hem mooi/cool vind, maar omdat het in mijn toekomstige case beter uitkomt dat ik een GPU met blower-style cooler neem. Helaas lijkt dit helemaal niet zo vanzelfsprekend te zijn, want iedere manufacturer lijkt met hun eigen open-style coolers te komen waar ik juist geen behoefte aan heb. Sowieso presteerde die reference cooler ook zeer goed voor dergelijke types, dus ik zoek daarom de reference cooler.
Ik weet dat Inno3D eentje heeft maar geen enkele winkel lijkt ze te hebben. Er is bizar weinig over te vinden en buiten een Duitse winkel die hem niet op voorraad heeft, zie ik niet veel tastbaars. Ik vermoed dat ze in Duitsland tenminste wel eraan kunnen geraken wat ik hier in BE en NL niet zo meteen kan merken.
Mijn vraag is dus: zijn er aangewezen webshops in Duitsland die naar de Benelux verzenden of eventueel andere mogelijkheden om deze te verkrijgen voor rond de 400€ ?
Ik weet dat Inno3D eentje heeft maar geen enkele winkel lijkt ze te hebben. Er is bizar weinig over te vinden en buiten een Duitse winkel die hem niet op voorraad heeft, zie ik niet veel tastbaars. Ik vermoed dat ze in Duitsland tenminste wel eraan kunnen geraken wat ik hier in BE en NL niet zo meteen kan merken.
Mijn vraag is dus: zijn er aangewezen webshops in Duitsland die naar de Benelux verzenden of eventueel andere mogelijkheden om deze te verkrijgen voor rond de 400€ ?