Toon posts:

GeForce 3 naar de kloten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Leadtek Winfast Geforce 3 gekocht en het ding heeft ongeveer 3 dagen goed gewerkt in men dual P3 733. Maar als ik nu men bak boot dan start die niet meer op. :? Als ik de kaart vervang met een MX dan is er geen probleem. De Geforce 3 werkt ook niet in andere computers. I guess I'm f**ked... :'(

Ik heb Leadtek al een mail gestuurd. Wat zou het beste zijn ? Direct naar het bedrijf in Nederland sturen ? Ik woon nl. in Belgie en wil men kaart niet te lang kwijt zijn. Heb er lang genoeg op gewacht :(
Ik heb er niet aan zitten tweaken of prutsen (ik ben niet gek) dus het moet aan de kaart zelf liggen. Nu kan ik waarschijnlijk nog dure verzendingskosten gaan betalen en misschien nog reparatiekosten ook. Het is mijn dag niet hoor!

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
waar heb je em gekocht dan?

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Jah ik zou gewoon gaan bellen en niet van hun probleem het jouwe gaan maken..
Life's a bitch :(

Verwijderd

heb je hem overgeclocked?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Dit valt gewoon onder garantie dus reparatiekosten mág jij niet betalen.

Als de verzendkosten naar NL te hoog zijn, dan zou je kunnen proberen een Leadtek dealer in België te vinden en die het ding voor je naar de reparatie te laten sturen. Het klinkt gek, maar ik weet van Philips (hebben ze me zelf verteld :) ) dat álle dealers verplicht zijn voor garantie van een klant te zorgen, zelfs al is het produkt daar niet gekocht. Wie weet geldt dat voor Leadtek ook :)

Maar je moet hem in ieder geval wegbrengen ter reparatie.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

3 dagen lijkt mij gewoon binnen de garantie hoor, opsturen die handel!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 22:53
Op maandag 04 juni 2001 18:46 schreef Emperor het volgende:
tip: LEES DE VOLGENDE KEER IS BETER |:(

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de ultra snelle replies (subject maakt wel indruk precies).

ik heb de kaart gekocht bij een bedrijf in belgie dat alleen via postorder werkt. Goedkoop misschien wel maar de dienst na verkoop zal niet fantastisch zijn, dat weet ik zo al. Ik ken wel een dealer hier vlakbij die hem verkoopt en ik koop er regelmatig hardware dus die zullen me dan wel helpen.

Misschien sturen ze hem wel op voor me.

Ik heb dat ding niet overclocked, ik ben niet bepaald Mr. millionaire. Hopelijk beschuldigen ze me daar niet van.

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 18:49 schreef DE_Michiel het volgende:

[..]

tip: LEES DE VOLGENDE KEER IS BETER |:(
:r

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op maandag 04 juni 2001 18:46 schreef Emperor het volgende:
leer lezen |:(

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 18:52 schreef Emperor het volgende:

[..]

:r
en ga de volgende keer ergens anders kotsen

ontopic

veel succes met de gforce 3 trouwens

Verwijderd

Dit is echt kut! :(

Is er niet een mogelijkheid om het ding terug te sturen zo van "ik neem 'm toch niet" en je geld terug te krijgen? Dan kan je namelijk een échte (Asus) GeForce3 halen >:)

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 22:43 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Dit is echt kut! :(

Is er niet een mogelijkheid om het ding terug te sturen zo van "ik neem 'm toch niet" en je geld terug te krijgen? Dan kan je namelijk een échte (Asus) GeForce3 halen >:)
asus nee >:) hercules >:)

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 22:50 schreef -SK- het volgende:

[..]

Bij www.rivastation.com staat een roundup van 7 GeForce3 kaarten en de Asus is de beste. Bij de Hercules krijg je niet eens een spelletje of wat dan ook. Helemaal geen extra's.

• MGSNK
  • Laatst online: 24-08 10:54
Live is a bitch, and so is Hercules :Z :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• MGSNK
  • Laatst online: 24-08 10:54
ik denk dat ik na de zomer vakantie een Gainward gf3 koop, al is het alleen omdat ie rood is. :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 23:37 schreef iefje het volgende:

[..]

Bij www.rivastation.com staat een roundup van 7 GeForce3 kaarten en de Asus is de beste. Bij de Hercules krijg je niet eens een spelletje of wat dan ook. Helemaal geen extra's.
>:)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Op maandag 04 juni 2001 23:53 schreef MGSNK het volgende:
ik denk dat ik na de zomer vakantie een Gainward gf3 koop, al is het alleen omdat ie rood is. :P
Ik heb de Golden Sample besteld, hopen dat dat een beetje werkt, ik hoop hem morgen in huis te hebben..

:9

Verwijderd

zo lang die mx het nog doet en q3, cs vlot zat draaien, ga ik er tog geen kopen. maar als ik jou was gewoon naar de winkel gaan en omruilen

• FireStarter
  • Laatst online: 22-05 14:08
In Nederland heb je het recht om een product binnen 8 dagen terug te sturen en het geld terug te krijgen. Ik weet niet hoe dat in België zit :?

w00t

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ow das minder, ik denk de beste oplossing is veel zeik bouwen in de zaak waar die vandaan komt en meteen een nieuwe meekijgen !!

En als je dat niet lukt dan kom ik wel ff mee dan heb je er zometeen 2 ... lol.

Hoop dat de mijne niet ook kapot is. Want die doet ook vreemd !

Freelance tweaker

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
Op maandag 04 juni 2001 22:50 schreef -SK- het volgende:

[..]

maakt eigenlijk niet veel uit

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
Op dinsdag 05 juni 2001 19:07 schreef Kev0867 het volgende:

[..]

asus is sneller maar ook duurder

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
asus sneller dan andere kaarten?

lijkt me stugjes...

iemand al een gf3 voltage mod gevonden by the way? zit hier nu wel met leuke koeling e.d. maar die core ken niet hoger vanwege de vcore van dat beestje.. :P

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Pagina: 1