Beste allemaal,
Ik zoek een eenvoudig tabletje om een beetje op te internetten, mailen en af en toe een eenvoudig spelletje te spelen.
Het hoeft niet allemaal zo snel te gaan, ik heb niet zoveel eisen.
Nu zag ik dat de point of view protab 9.7 inch behoorlijk in prijs is gedaald.
Hij wordt volgens mij gedumpt want de originele prijs was al erg scherp gezien de specs.
pricewatch: Point of View ProTab 2 9.7" 8GB Aluminium
Mijn korte vraag is of het verstandig is om deze te kopen.
Zijn prijs en kwaliteit zijn eigenlijk niet slecht volgens diverse reviews (zeker niet nu de prijs slechts 99 euro is) Maar in de topics ik lees ook dat er veel problemen zijn met de wifi.
Sommige zeggen dat dit met de update is opgelost en andere zeggen dat ze geen problemen hebben.
Welke ervaringen hebben jullie hiermee?
In de review van hardware.info werdt zelfs niet over het probleem gesproken.
http://nl.hardware.info/r...eel-voor-weinig-conclusie
Ik wil op dit moment niet veel meer uitgeven dan 100 euro. Ik vermoed denk ik dat er verder geen goed vergelijkbaar alternatief is in 10 inch, onder 100 euro en met garantie in nederland (of belgie)
Ik zoek een eenvoudig tabletje om een beetje op te internetten, mailen en af en toe een eenvoudig spelletje te spelen.
Het hoeft niet allemaal zo snel te gaan, ik heb niet zoveel eisen.
Nu zag ik dat de point of view protab 9.7 inch behoorlijk in prijs is gedaald.
Hij wordt volgens mij gedumpt want de originele prijs was al erg scherp gezien de specs.
pricewatch: Point of View ProTab 2 9.7" 8GB Aluminium
Mijn korte vraag is of het verstandig is om deze te kopen.
Zijn prijs en kwaliteit zijn eigenlijk niet slecht volgens diverse reviews (zeker niet nu de prijs slechts 99 euro is) Maar in de topics ik lees ook dat er veel problemen zijn met de wifi.
Sommige zeggen dat dit met de update is opgelost en andere zeggen dat ze geen problemen hebben.
Welke ervaringen hebben jullie hiermee?
In de review van hardware.info werdt zelfs niet over het probleem gesproken.
http://nl.hardware.info/r...eel-voor-weinig-conclusie
Ik wil op dit moment niet veel meer uitgeven dan 100 euro. Ik vermoed denk ik dat er verder geen goed vergelijkbaar alternatief is in 10 inch, onder 100 euro en met garantie in nederland (of belgie)