zelf zit ik al erg lang na te denken over welke laptop ik nou wil, aangezien ik een ferrari in een fiat panda formaat wou, en dat is in elke markt moeilijk.
Nu zijn er een aantal fabrikanten die nieuwe laptops hebben aangekondigd, die redelijk dun en mobiel zijn, maar ook niet onderdoen op grafisch gebied.
een lijstje:
-razer blade (14')
-razer blade pro (17')
-gigabyte P35K (15')
-gigabyte P34G (14')
mocht iemand hier iets aan hebben, of nog meer laptops weten die dun & licht zijn en toch echt minimaal een GTX660 of GTX760M hebben (AMD varianten kunnen natuurlijk ook
)
editje: ik heb dus geen vraag, heb zelf inmiddels de razer 14' besteld en die komt via grijze import hier naar toe (sssssst
)
Nu zijn er een aantal fabrikanten die nieuwe laptops hebben aangekondigd, die redelijk dun en mobiel zijn, maar ook niet onderdoen op grafisch gebied.
een lijstje:
-razer blade (14')
-razer blade pro (17')
-gigabyte P35K (15')
-gigabyte P34G (14')
mocht iemand hier iets aan hebben, of nog meer laptops weten die dun & licht zijn en toch echt minimaal een GTX660 of GTX760M hebben (AMD varianten kunnen natuurlijk ook
editje: ik heb dus geen vraag, heb zelf inmiddels de razer 14' besteld en die komt via grijze import hier naar toe (sssssst
[ Voor 6% gewijzigd door EXpaND op 08-06-2013 21:34 ]
when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions