Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Asus laptop stopt zomaar Asus N56

Pagina: 1
Acties:

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 11:51

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Asus laptop hier volgende probleem.

Op willekeurige momenten hoor je een klik van de harde schijf en valt de laptop compleet uit.

De Hdd lijkt in orde te zijn via HD tune pro. Herinstall gedaan zelfde probleem. Soms is het na 3 min anders na een uur etc

Laptop wordt totaal niet warm.

Iemand ervaring met dit type problemen?

Voordat ik naar de garantie grijp wellicht is er iemand hier die hetzelfde probleem heeft gehad

The Sartorialist

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
fstieger99 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:16:
Asus laptop hier volgende probleem.

Op willekeurige momenten hoor je een klik van de harde schijf en valt de laptop compleet uit.

De Hdd lijkt in orde te zijn via HD tune pro. Herinstall gedaan zelfde probleem. Soms is het na 3 min anders na een uur etc

Laptop wordt totaal niet warm.

Iemand ervaring met dit type problemen?

Voordat ik naar de garantie grijp wellicht is er iemand hier die hetzelfde probleem heeft gehad
Is het echt uitvallen als in de laptop gaat niet meer aan, of start hij weer op? In het geval van het laatste; dat is volgens mij de standaard instelling in Windows wanneer er een fatale fout optreed. Je kan dat op deze manier uitzetten. Of kijk even in je event log / logboek voor evt. foutmeldingen.

Je hdd zou je nog kunnen controleren door wat van die SMART-tools te downloaden en evt. te laten scannen.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Het hoeft m.i. niet de HDD te zijn die het veroorzaakt, een HDD wil ook nog wel eens een tikje geven als hij uitgeschakeld wordt / in slaapstand gaat, wat ook een gevolg kan zijn van het daadwerkelijke probleem. Heb je meldingen in de windows logs staan? Kan het zijn dat de laptop om een of andere reden even geen stroom meer krijgt? Het maakt geen verschil of hij op accu of netstroom zit? HDD zit er wel goed in en er zit geen speling op?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Het overkwam mij ooit dat ik de slide-lock op mijn accu niet goed had aangeschoven, waarbij bij kleine tikken de laptop wel eens wilde uitvallen. Misschien even kijken of deze in lock-stand staat?