Wijziging/verwijdering user review(s) [Pino85][Domih]

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Topicstarter
Beste mod/admin(s),

Long story maar dat moet gewoon even omdat er toch best wel wat zaken zijn gebeurd en ik hoop dat mensen van buiten af zich er niet in gaan mengen omdat veel zaken via de DM hebben afgespeeld, Domih kocht bij mij een PS3 zie: V&A aangeboden: Sony PlayStation 3 Slim 120GB Zwart incl. games en accessoires
Domih

We hebben de koop uiteindelijk terug gedraaid, behalve 2 games omdat hij die wilde houden.
Omdat ik coulant was vanwege het feit dat hij vond dat 2 onderdelen van de PS3 niet zouden functioneren nam ik de console dus terug, ondanks dat hij aangaf nee laat maar gaf ik toch nog eens aan van als je ontevreden bent is het voor mij geen probleem hem te komen ophalen en je geld terug te storten.

Ik zelf en met mij anderen hebben nooit een overmatig geluidniveau vernomen of dat een knuppel niet zou functioneren, ik denk dat met het geluid dat iets is wat moeilijk is te beoordelen, je kan ook stellen dat hij toen hij bij mij was meer tijd had moeten nemen.
De 1 ervaart geluid zo en een ander weer anders, ik heb mensen om me heen die ook PS3's hebben en die gaven mij aan jou PS3 maakt helemaal geen overmatig geluid, ik ga er dan van uit dat dit ook echt niet zo is al kan ik dat nooit 100% hard maken maar dat geld natuurlijk ook de andere kant in, dit zal iets blijven wat moeilijk is en waar we echt niet over uit gaan komen, maakt verder niet uit aangezien ik had toegezegd hem netjes terug te nemen als het hem echt niet beviel.
Het probleem van de knuppel zelf vind ik ook erg vreemd en ik heb toen ik hem aansloot deze problemen niet ondervonden.
Hij schreef 2 losse reviews over mij zie:

http://tweakers.net/aanbod/rating/157427/
http://tweakers.net/aanbod/rating/157440/

Ik heb gewacht met een review totdat ik de PS3 weer terug had wat vandaag is gebeurd, ik heb hem opgehaald en het geld terug gestort, ik heb zo lang gewacht omdat hij toch opeens wel de koop wilde terug draaien maar wel 2 games wilde houden, het leek me dus het beste 1x een review te schrijven over het hele traject dan verschillende losse reviews.
Zie: http://tweakers.net/aanbod/rating/158159/

Domih is het niet eens en gaf daarom wederom een nieuwe * slechte * beoordeling erbij, en enkele verwensingen via de DM.
http://tweakers.net/aanbod/rating/158206/

Er is enorm veel gewisseld via de Dm vanaf het begin van de verkoop en daar is mijn V&A feedback naar hem ook grotendeels op gebaseerd en ik wil dan ook verzoeken alvorens er een uitspraak komt over wat er moet gebeuren deze DM conversaties tussen ons worden door genomen.

Ik wijs hem sowieso even op dit topic en heb hem al aangegeven dat dit eigenlijk niet de bedoeling is als je 3x een V&A feedback schrijft over 1 V&A waarvan 1 uit frustratie omdat ik ook 1 uitgebreide review over de V&A heb geschreven, wat mij het beste lijkt is dat die frustratie review verwijderd word of dat alles verwijderd word vanaf zijn kant en mijn kant.
Punt is wel dat hij 2 games heeft overgenomen oftewel er heeft wel een koop plaatsgevonden alleen niet de console met alles erbij.

Hoe dan ook vind ik het enorm spijtig hoe alles is verlopen, in al die jaren dat ik actief ben heb ik dit nog nooit mee gemaakt, maar goed dat telt wellicht ook voor hem, hoe dit zo heeft kunnen lopen ik heb echt geen enkel idee.
Hopelijk dat we er gewoon op een nette manier uitkomen want hier word ik niet vrolijk van als ik eerlijk ben.

Ralf

[ Voor 64% gewijzigd door pino85 op 09-06-2013 00:16 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40

Domih

Domih.

In mijn ogen is Ralf een leugenaar en overdrijft heel erg. Ik heb inderdaad een grapje gemaakt van "Hey daar ligt een HDMI kabel, geef die gewoon mee" dat was gewoon weggelachen zoals het hoort. En met dat geld, ik zei ik kan wel gaan pinnen maa rkan het ook via internetbankieren overmaken, dit was geen enkel probleem voor Ralf. Dus heb dit gedaan waar hij zelf bij zat.

De PS3 maakte geluid dat vergelijkbaar was met de stofzuiger.

Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik vind Ralf een zielig figuur die doormiddel van overdreven lange teksten probeert interessant te doen en op die weg probeert zijn gelijk te krijgen. Ik wil best een revieuw opnieuw schrijven als ze alle 3 verwijderd aorde, geen enkel probleem, maar communicatie en omschrijving zijn zeer slecht "ps3 is maar 10 keer aangeweest" klopt niet Ralf.... Ik hoop dat de volgende verkoop eerlijker gaat ;)

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Topicstarter
Jammer dat je mij zo neer zet want het zijn nogal uitspraken die je doet, ook heb je me weer een DM gestuurd met daarin verwensingen van dezelfde strekking en ik wil je vriendelijk verzoeken hier toch echt nu mee te stoppen.
Ik ga verder niet meer in op dit soort verwensingen want dat lost gewoon weg niets op en dat is ook niet de manier hoe je een verschil van mening/ervaring uitspreekt( in mijn ogen) of de strekking van deze V&A feedback.
Alles is al gezegd in mijn V&A en in de dm conversaties tussen ons,het is nu aan de admin dus ik laat het tot de admin reageert het hier bij, of hij moet weken niet reageren bij wijze van.
Ik sta in ieder geval open voor of verwijdering van zijn frustratie beoordeling of de verwijdering van alle beoordelingen van hem en mij, zo lang het maar snel word opgelost want ik ben er eigenlijk wel klaar mee gezien zijn gedrag hier en via de DM.

[ Voor 146% gewijzigd door pino85 op 09-06-2013 00:11 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in ieder geval even de drie beoordelingen over hetzelfde verwijderd. één keer is genoeg.
Voor de rest zie ik dat pino85 op zich akkoord is met verwijderen van zijn review, dus die is op dit moment ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Topicstarter
Dank voor de verwijderingen Floris, dan is het wat mij betreft gedaan en kunnen we er gelukkig een punt achter zetten en kan het topic wmb ook spoedig op slot omdat het opgelost is.
Verder wens ik Domih ondanks dat het zo is verlopen toch veel succes met de 2 games en hoop dat ze bevallen.

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 13-06-2013 17:14 ]

Liefhebber van Tweakers

Dit topic is gesloten.