Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0
De eerste vraag is; wat wil je er mee doen ?
Verwijderd
// Oh, en nog een tip: Google op 'tablet', niet op 'tabled', want dan vind je idd. niet zoveel
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2013 18:19 ]
Ik wou eigenlijk kijken voor alle 2
maar als iemand even advies kan geven welke tablet het beste is om te kopen.
Wat ik er mee ga doen is veel word en powerpoint en internetten (wifi)
Mijn voorkeur gaat uit naar een tablet met Windows 8
Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0
Dat is mooi, want dat is ook gelijk je enige optie als je Word en Powerpoint wil gebruiken. Als je een Surface RT tablet koopt heb je die programma's er gelijk bij.Mijn voorkeur gaat uit naar een tablet met Windows 8
Als het een tablet moet kunnen zijn heb je inderdaad combi's zoals PilatuS opnoemt is zoiets als een surface RT, of een asus VivoTab RT een mogelijkheid. Ook kun je mogelijk een maandje of 2 wachten. Al denk ik niet dat de Haswell's in deze prijsklasse gaan vallen.
ik had al een surface RT op het oog maar die van ASUS ga ik nu effe checken
thnx voor de hulp allemaal
when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions
Is een van mijn lievelingen van computex, maar, erm die is zo'n 2x - 3x zijn prijsklasse.
Wel een HELE mooie
Verwijderd
Ipad zou ik ook wel willen maar mijn voorkeur gaat toch naar Windows 8
Verwijderd
Met de Surface RT+Typecover is typen erg aangenaamVerwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:38:
Wil je een tablet of een laptop? Grote verschil is dat typen op een tablet klote is. Als je dat veel moet doen (Word) ga dan voor een laptop.
Verwijderd