Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tabled & Laptop

Pagina: 1
Acties:

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-09 20:02
Beste forumleden,

Ik heb een vraagje over wat de beste tablet of Laptop keuze is voor de prijs klasse 400-600 euro.

Ik heb niet echt veel eisen alleen dat het snel is goeie processor en/of kleine SSD erin.
( ik eventueel zelf SSD upgraden)

Ik heb al zelf veel gekeken maar ik kom er echt niet uit :|
Dus vraag ik maar om hulp.

M.V.G TokoDude

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tablet of laptop is zo'n beetje hetzelfde als motor of auto. Het zijn 2 compleet verschillende dingen ook al kan je er een beetje hetzelfde mee. Met een tablet kan je niet alles doen wat met een laptop kan.

De eerste vraag is; wat wil je er mee doen ?

Verwijderd

Ook met onze hulp zul je er niet uitkomen. De keuze is heel persoonlijk, en zul je toch echt zelf moeten beslissen. Maar geen nood, punten waarop je moet letten zijn op T in overvloed te vinden. En niet alleen hier ;)

// Oh, en nog een tip: Google op 'tablet', niet op 'tabled', want dan vind je idd. niet zoveel ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2013 18:19 ]

• TokoDude
Sorry voor de spellingsfout.

Ik wou eigenlijk kijken voor alle 2

maar als iemand even advies kan geven welke tablet het beste is om te kopen.

Wat ik er mee ga doen is veel word en powerpoint en internetten (wifi)

Mijn voorkeur gaat uit naar een tablet met Windows 8

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mijn voorkeur gaat uit naar een tablet met Windows 8
Dat is mooi, want dat is ook gelijk je enige optie als je Word en Powerpoint wil gebruiken. Als je een Surface RT tablet koopt heb je die programma's er gelijk bij.

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-10 09:29
Ik kan ook niet echt zien wat voor richting je op wilt. Maar nu met word powerpoint erbij genoemd, en de nadruk op wifi, weet ik niet of tablet echt hetgene is wat je wilt.

Als het een tablet moet kunnen zijn heb je inderdaad combi's zoals PilatuS opnoemt is zoiets als een surface RT, of een asus VivoTab RT een mogelijkheid. Ook kun je mogelijk een maandje of 2 wachten. Al denk ik niet dat de Haswell's in deze prijsklasse gaan vallen.

• TokoDude
Oke dan zal ik even kijken naar die 2 type tablets

ik had al een surface RT op het oog maar die van ASUS ga ik nu effe checken

thnx voor de hulp allemaal

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
miss is zo iets perfect voor jou? een hybrid? :Y

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-10 09:29
EXpaND schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:26:
miss is zo iets perfect voor jou? een hybrid? :Y
Is een van mijn lievelingen van computex, maar, erm die is zo'n 2x - 3x zijn prijsklasse.

Wel een HELE mooie :)

Verwijderd

Een iPad, hoogste kans van slagen bij mensen die geen zin hebben om zelf onderzoek te doen naar wat er te koop is en wat de voor- en nadelen zijn van de verschillende opties :)

• TokoDude
jah ik heb nog maar 1 week de tijd om dat uit te zoeken want ik krijg het van mijn baas vergoed 400 euro. de rest moet ik wel nog betalen :P dus de nieuwe Dell XPS 11 red ik niet.

Ipad zou ik ook wel willen maar mijn voorkeur gaat toch naar Windows 8

Verwijderd

Wil je een tablet of een laptop? Grote verschil is dat typen op een tablet klote is. Als je dat veel moet doen (Word) ga dan voor een laptop.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:38:
Wil je een tablet of een laptop? Grote verschil is dat typen op een tablet klote is. Als je dat veel moet doen (Word) ga dan voor een laptop.
Met de Surface RT+Typecover is typen erg aangenaam

Verwijderd

Ik wist dat deze opmerking ging komen :) en ik geloof je al blijf ik er bij dat als je hele werkdagen doorbrengt op een apparaat waarmee je veel moet typen, een laptop fijner is dan een tablet.
Pagina: 1