Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Tja, ikke heb in die draad ook gereageert... en ben tot 0-overbodig veroordeeld...
Ik reageer alleen maar op AMD voortaan op eigen domein... er is geen lol meer te beleven met een AMD-/Intel reactie.
Ik reageer alleen maar op AMD voortaan op eigen domein... er is geen lol meer te beleven met een AMD-/Intel reactie.
* Tha_Snail weet niet zo veel van Intel vs. AMD, post dus ook niet in die draden, kan me er dus volop in uitleven 
Vond ik wel inzichtvol, oftewel +1 inzichtvol.
Die stond onderhand al op +3, zo meer inzichtvol vind ik hem niet, -1: overgewaardeerd.een reply van Femme erbij. Hij verdraait mijn woorden gruwelijk en krijgt een +2: inzichtvol!!
Je conclusie vind ik toch ook best wel inzichtvol, al weet ik er dan nog niks van. +1: inzichtvol.Tja, ikke heb in die draad ook gereageerD ()... en ben tot 0-overbodig veroordeeld...
Ik sta in die draad ookal op "overbodig" op 2 plaatsen. D'r lopen weer wat jokers rond vandaag...
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Drie reactie's (of zijn het de schrijvers ervan?
) hebben van mij een +1 inzichtvol gekregen.
Die van Femme staan nu op plus 2 vind ik wel goed zo.
Ik vindt het wel raar: als je Femme een beetje tegenspreekt, of een andere mening hebt krijg je al snel 0 overbodig (die van Cookie o.a.), of -1 troll. Nu is Femme natuurlijk dé verpersoonlijking van T.net, maar om andere mensen dan een overbodig te geven...
Ik kijk altijd naar de inhoud van de reactie en niet naar de naam. (ja, ik zie hem wel, maar dat is niet van invloed op mijn waardering.)
EDIT:
ff "de inhoud van de" toegevoegd.
Die van Femme staan nu op plus 2 vind ik wel goed zo.
Ik vindt het wel raar: als je Femme een beetje tegenspreekt, of een andere mening hebt krijg je al snel 0 overbodig (die van Cookie o.a.), of -1 troll. Nu is Femme natuurlijk dé verpersoonlijking van T.net, maar om andere mensen dan een overbodig te geven...
Ik kijk altijd naar de inhoud van de reactie en niet naar de naam. (ja, ik zie hem wel, maar dat is niet van invloed op mijn waardering.)
EDIT:
ff "de inhoud van de" toegevoegd.
Ik heb ook al diverse posts gedaan, maar die staan allemaal nog keurig op een. Volgens mij waren de mods toch beter voor de Cheetah crash. (Of iedereen heeft te weinig tweakotine natuurlijk).
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Als ik naar mezelf kijk was ik voor BC3 goed voor tussen de 300 en 500 moderaties per week. Ik geef eerlijk toe dat ik door de kresj lichtelijk gedemotiveerd was. Bovendien was mijn modpuntenmandje compleet leeg. Elke mod had daar natuurlijk ook last van. Er wis door iedereen vrij zuinig met de puntjes omgegaan en uiteindelijk is er door het ontbreken van de juiste wapens niet altijd even goed gemod.Op dinsdag 05 juni 2001 21:00 schreef Beaves het volgende:
Ik heb ook al diverse posts gedaan, maar die staan allemaal nog keurig op een. Volgens mij waren de mods toch beter voor de Cheetah crash. (Of iedereen heeft te weinig tweakotine natuurlijk).
Maar heb geduld tot de rimpelingen in de vijver, onstaan door de steen die BC3 heet, weer gladgestreken worden door de tijd. Dan geldt weer:
Resistance is futile. You will be moderated!!
Hehe:Op dinsdag 05 juni 2001 21:35 schreef KexDaFlex het volgende:
Resistance is futile. You will be moderated!!
We are the MoliceSquad, you will be moderated. Resistance is Irrelevant
[Edit: toch nog last van die Wiskey

Vooral dat laatste woord is op zijn plaats.....We are the MoliceSquad, you will be moderated. Resitsance is Irrelevant
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Sjeemz, je kan je met die hangover geen typo's veroorloven hoor. Zoals jij eraan toe was vanmiddag kan je dat hoofdbonken nu er echt niet bij hebben.Op dinsdag 05 juni 2001 21:44 bezigde ook Jaymz peptalk:
(is een ouwe Sig. van me, met linkjes naar de FAQ, en de "in memoriam draad" )Op dinsdag 05 juni 2001 21:45 schreef Beaves het volgende:
[..]
Vooral dat laatste woord is op zijn plaats.....
Ter nagedachtenis, moet 'em weer eens in ere herstellen, maar 'k heb nu ff andere doelstellingen.
Pagina: 1