kan geen mail beantwoorden op outlook.com

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
Hallo mensen, ik probeer een mail te beantwoorden op www.outlook.com en dan druk ik normaalgesproken daarbovenaan op beantwoorden.

Wanneer ik dat nu doe krijg ik geen scherm om iets in te typen. Normaal werkte dit gewoon goed.
Ook wanneer ik op het pijltje naar onder klik, en kies voor allen beantwoorden, of doorsturen, gebeurt er helemaal niets.
ik begrijp hier niets van. Ik het de browser gesloten, alle cookies e.d. weggegooid etc. de pc herstart. maar dan nog werkt het niet.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Het betreft hier dus een applicatie op het web, en zou zo niet meer weten wat ik hier zelf nog aan zou kunnen doen op mijn pc, en dan zou het dus aan iets buiten mijn eigen pc etc moeten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt nog even googlen op [google]outlook.com unable to reply[/]. Staan wel wat mogelijke hits bij.

Vertel nog even welke browser je gebruikt en of je een andere getest hebt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
Ik werk op windows 8, internet explorer 10 en surf naar www.hotmail.com en log dan automatisch in ( log in op windows 8 met mijn Hotmail account)

op google vind ik wel van alles, maar dat heeft betrekking op office outlook, en webacces van exchange.

nu zal Hotmail inmiddels ook wel op exchange draaien bij Ms of zoiets, maar ik heb niet dezelfde opties om in te stellen.

ik heb geen andere browser geprobeerd. die heb ik niet geinstalleerd.
maar het zal toch raar zijn wanneer ik mijn Hotmail account niet kan gebruiken met software van MS zelf?
inmiddels wel op de android tablet de mail beantwoord, maar op de laptop werkt het nog steeds niet.

[ Voor 8% gewijzigd door engelbertus op 08-06-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Niet iets van een popup blocker of een virusscan die je dwars zit? Heb je add ons geinstalleerd? Het zou uiteraard gewoon moeten werken, het is alleen even de vraag in hoeverre je dit zelf kunt uitzoeken.

Je zou even een andere browser kunnen installeren om te kijken of het daarmee wel werkt. IE een keer starten zonder add ons zou je ook kunnen proberen. IE een keer helemaal resetten?

Desktop | Server | Laptop