Tijdens het browsen op de ROCCAT website kwam ik langs dit: ROCCAT™ - Power-Grid.
Het is een smartphone applicatie om naast je computer te zetten, waarmee je de controle krijgt over je PC, zonder dat je je game hoeft te verlaten.
Ik heb wel vaker wat kleine dingetjes opgelost met shortcuts op mijn telefoon om een game o.i.d. op mijn PC te starten, maar dat was niet héél gebruiksvriendelijk, en om nou alleen daarvoor mijn telefoon de hele tijd naast mijn PC te laten liggen/staan heeft ook niet veel zin.
Maar waar ROCCAT nu mee bezig is, dat is écht een toevoeging voor mij. Helaas gebeurt er niet heel veel meer rond dat platform (er komt geen enkel nieuwsitem of blogpost over vorderingen etc.), dus ben ik van plan om zelf iets soortgelijks te ontwikkelen.
Als ik dit ga ontwikkelen zal ik eerst naar basis-features (die ik zelf nodig vind/wil) kijken, en daarna kijken wat voor features anderen (jullie) handig vinden of bedenken, zodat uiteindelijk een goede applicatie ontstaat voor iedereen
.
TODO-list:
Mijn vraag aan jullie is dus:
Poll: Zou jij een soortgelijke applicatie gebruiken?
• Ja, ik zie wel wat in Power-grid
• Ja, ik zie wel wat in jouw project
• Ja, ik zie wel wat in jouw project en ik zou ervoor betalen (rond 1 euro)
• Nee, daar heb ik een tweede scherm voor
• Nee, ik heb geen telefoon/tablet
• Nee, ik zie het nut er niet van in
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ook zou ik graag jullie ideeën voor functionaliteit horen!
Het is een smartphone applicatie om naast je computer te zetten, waarmee je de controle krijgt over je PC, zonder dat je je game hoeft te verlaten.
Ik heb wel vaker wat kleine dingetjes opgelost met shortcuts op mijn telefoon om een game o.i.d. op mijn PC te starten, maar dat was niet héél gebruiksvriendelijk, en om nou alleen daarvoor mijn telefoon de hele tijd naast mijn PC te laten liggen/staan heeft ook niet veel zin.
Maar waar ROCCAT nu mee bezig is, dat is écht een toevoeging voor mij. Helaas gebeurt er niet heel veel meer rond dat platform (er komt geen enkel nieuwsitem of blogpost over vorderingen etc.), dus ben ik van plan om zelf iets soortgelijks te ontwikkelen.
Als ik dit ga ontwikkelen zal ik eerst naar basis-features (die ik zelf nodig vind/wil) kijken, en daarna kijken wat voor features anderen (jullie) handig vinden of bedenken, zodat uiteindelijk een goede applicatie ontstaat voor iedereen
TODO-list:
- Volume controle (bepaalde processen apart, zoals Skype)
- Launcher (mogelijkheid om scripts of executables uit te voeren)
- Systeem informatie (live, eventueel dingen als temperatuur etc.)
- Meer ideeën of aanpassingen zijn zeer welkom!
Mijn vraag aan jullie is dus:
Poll: Zou jij een soortgelijke applicatie gebruiken?
• Ja, ik zie wel wat in Power-grid
• Ja, ik zie wel wat in jouw project
• Ja, ik zie wel wat in jouw project en ik zou ervoor betalen (rond 1 euro)
• Nee, daar heb ik een tweede scherm voor
• Nee, ik heb geen telefoon/tablet
• Nee, ik zie het nut er niet van in
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ook zou ik graag jullie ideeën voor functionaliteit horen!
[ Voor 6% gewijzigd door Kiwi op 08-06-2013 16:51 . Reden: TODO-list toegevoegd voor meer duidelijkheid ]