Ik heb de terratec video naar usb stekker gekocht en verwachte dat het vrij snel zou werken....
Helaas kreeg ik wel geluid maar geen beeld.
Op advies van verschillende fora's heb ik een scartkabel met een in/out switch gekocht.... daar had ik vrijwel weinig aan.
Tevens een extra svideo kabeltje.. maar ook dat werkt niet.
Nu heb ik verschillende VHS record programma's geprobeerd maar geen van allen geeft beeld.
Terwijl als ik de videorecorder op m'n tv aansluit er perfect beeld is.
Ik heb verschillende instellingen en regiocodes geprobeerd maar ik kom er helaas niet uit.
Ik ben zover gekomen om beeld met extreme ruis en sneeuw te krijgen... maar verder niet
Is er hier iemand die er ervaring mee heeft en mij uit de brand kan helpen?
Het zou zonde zijn als ik al deze kabels heb aangeschaft maar er niets mee kan doen.
alvast bedankt
Helaas kreeg ik wel geluid maar geen beeld.
Op advies van verschillende fora's heb ik een scartkabel met een in/out switch gekocht.... daar had ik vrijwel weinig aan.
Tevens een extra svideo kabeltje.. maar ook dat werkt niet.
Nu heb ik verschillende VHS record programma's geprobeerd maar geen van allen geeft beeld.
Terwijl als ik de videorecorder op m'n tv aansluit er perfect beeld is.
Ik heb verschillende instellingen en regiocodes geprobeerd maar ik kom er helaas niet uit.
Ik ben zover gekomen om beeld met extreme ruis en sneeuw te krijgen... maar verder niet
Is er hier iemand die er ervaring mee heeft en mij uit de brand kan helpen?
Het zou zonde zijn als ik al deze kabels heb aangeschaft maar er niets mee kan doen.
alvast bedankt