Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Total War: Rome II - ons eerste gevecht

Pagina: 1
Acties:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Daarnaast is de speelmap, die zich trouwens uitstrekt van Ierland tot aan het meest westelijke randje van Azië [...]
'Het meest westelijke randje van Azië' is Turkije en de Levant.
Ik weet niet zeker of dat ook bedoeld wordt, of dat ze maar een deel van de kaart hebben laten zien (tot aan Anatolië misschien?), maar in het uiteindelijke spel strekt de kaart helemaal uit tot aan het hedendaagse Afghanistan :)

Overigens: Moet 'speelmap' niet 'speelkaart' zijn?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
De auteur is even naar LA voor een evenement dus het kan even duren voor hij opheldering kan verschaffen. :P

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De mazzelaar ;)

Ach, het is niet heel erg belangrijk en een beetje mierenneuken, maar wilde het toch even melden :P

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 08-06-2013 16:44 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
*checkt notes*. In het oosten gaat het tot en met een regio genaamd 'Arachos'. Ik had het opgeschreven :D

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Verwijderd

Hele andere vraag, maar:

Hoe komt het dat ik niet de optie krijg om boogschutters/Archers te kunnen bouwen. Krijg wel de andere opties om soldaten aan te maken? Iemand?

Thanks

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Dat hangt samen met de ontwikkeling van je stad, dus welke gebouwen je neerzet. Vaak werkt dat zo dat je eerst een bepaalde skill in de skill-tree moet researchen. Dat opent de mogelijkheid op het gebouw te bouwen dat je nodig hebt om archers te trainen, en als dat gebouwd is kun je archers recruteren. Succes!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Pagina: 1