[W8PRO] activatie (Upgrade)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 18:36
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuw moederbord en CPU. Hierdoor heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd. Ik heb dus eerst Windows 7 Home Premium x64 geïnstalleerd en daarna de upgrade naar Windows 8. Echter wil hij hem niet meer activeren dus, dan moet het nummer van Microsoft bellen (0800 023 3487, doe ik dus, en moet je dus de 9 hokjes met daarin 7 cijfers intoetsen, doe ik en dan zegt ie dat hij hem niet kan verifiëren. Dus dacht zal wel aan mij liggen, dus nogmaals gebeld en goed opgelet of ik de cijfers goed intoets. Alle cijfers heb ik goed ingetoetst maar nog geeft hij aan dat hij hem niet kan verifiëren.

Iemand een oplossing zonder tijdens kantooruren te bellen? Ik werk namelijk vanaf 08:30 uur tot 18:00 uur. Ze zijn open vanaf 08:00 uur tot 18:00 uur. Dus heb ik hiervoor niet de gelegenheid voor. En mijn vrouw is een leek qua computers helaas.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Microsoft in de V.S. bellen: +1 888 352 7140 of +1 716 871 2781

[ Voor 42% gewijzigd door Trommelrem op 07-06-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Trommelrem schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:57:
Microsoft in de V.S. bellen: +1 888 352 7140 of +1 716 871 2781
Ik neem aan dat ik dit sarcastisch moet opvatten?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik begrijp je niet. Wat is er sarcastisch aan mijn opmerking?

In de V.S. is de tijd anders waardoor je buiten Nederlandse kantooruren kunt bellen. Ze werken in de V.S. ook overdag hoor, net als hier. Je kunt ze nu ook gewoon nog bellen, want ze zijn gewoon aan het werk nu.

Hier wat meer informatie over tijdzones. Wellicht ook leuk om te weten dat de Nazi's twee goede dingen hebben gedaan: Een sociaal zorgstelsel invoeren (wat tot eind 20e eeuw heeft standgehouden) en de tijdzones in Nederland gelijktrekken tot één zone. Voor de Tweede Wereldoorlog waren er zelfs binnen Nederland verschillende tijdzones. De stationsklokken hadden landelijk wel dezelfde tijd. Volgens mij was dat de Amsterdamse tijd (UTC +0:20), maar dat weet ik niet zeker. Het was wel gebruikelijk dat de klok op de kerktoren een heel andere tijd aangaf dan de stationsklok.

[ Voor 17% gewijzigd door Trommelrem op 07-06-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

BaZnGaNL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:08:
[...]

Ik neem aan dat ik dit sarcastisch moet opvatten?
nee,
gewoon bellen

wat voor antwoord wil je horen, zei zijn niet bereikbaar hier, dan moet je ze ergens anders bellen.
2 ct per minuut, niet zeuren en gewoon bellen. ze nemen over het algemeen nog snel op ook

http://www.televergelijk....r-verenigde%20staten-vast

btw als je de re-arm truck gebruikt hoef je w7 er niet eerst op te stempelen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 07-06-2013 22:27 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En mijn vrouw is een leek qua computers helaas.
Ik neem aan dat je vrouw best een mailtje kan typen of iets via Google kan opzoeken. Dan moet dit ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

PilatuS schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:31:
[...]

Ik neem aan dat je vrouw best een mailtje kan typen of iets via Google kan opzoeken. Dan moet dit ook wel lukken.
pfrrt als ze echt zo'n leek is pc aan laten staan op het scherm waar je die nummertjes in moet typen. dan bel je op werk microsoft voor de response en dan tik je ze 's avonds in,

jonge jonge jonge, ik had hier overheen gelezen. maar kom op ts een beetje fantasie ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Hmm... Thanks voor jullie input!

Ik ga Teamviewer installeren en dan neem ik hem wel over op het werk en ga dan wel bellen.

Hier mag een slotje op en naar het archief toe!

Pagina: 1