Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraagje over Chrome

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik mn vraag in de goede categorie post :)

Sinds een paar dagen, als ik via de omnibox in Chrome iets zoek, heb ik na de zoekopdracht niet meer de keuze om dezelfde opdracht via Youtube te zoeken. Normaal stond er boven in de balk (waar je ook afbeeldingen, maps etc. kan kiezen) ook Youtube. Als ik eerst gewoon naar google.nl ga dan heb ik wel de keuze op Youtube te zoeken, maar dus niet meer als ik rechtstreeks in de adresbalk wat intyp. Wel kan ik ''video's'' kiezen, maar dan krijg ik ook veel resultaten van andere video sites en wordt ik dus niet naar Youtube doorgestuurd.

Hopelijk is mijn vraag duidelijk en is hier iemand die mij hiermee kan helpen.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:17
Heb hetzelfde probleem. De ominbox search doet gewoon raar en ik weet niet waar ik dat kan configureren.

Situatie 1 (Goed): Mijn startpagina is google.nl. Zoek ik via het "zoekvak" dan kom ik op de normale resultaten pagina terecht en zie bovenaan een zoekbox en de zwarte ribbon voor ingelogde gebruikers.

Situatie 2 (irritant): Als ik via de omnibox zoek kom ik ook op de resultaten pagina terecht maar:
- Er is daarna geen "zoekvak" meer.
- De zwarte ribbon is verdwenen (dus kun je inderdaad niet gelijk zoeken in Youtube)
- Regelmatig verdwijnt ook mijn bookmark balk.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Zelfde probleem, als iemand weet hoe het op te lossen dan graag...

het zal een nieuwe feature zijn die we door ons strot geduwd krijgen, maar deze vind ik niet zo handig. Voor het gemak is de hele bookmark balk ook weg :S

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Hier nergens last van.
ik type youtube.com "spatie" en kan vervolgens rechtstreeks zoeken binnen youtube.
Als je dat niet meer lukt kan je de boel 'resetten' door youtube te verwijderen uit de search engines.
Eenmaal naar youtube.com gaan. Zoeken binnen youtube zelf en het zou weer moeten werken.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
job schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:18:
Hier nergens last van.
ik type youtube.com "spatie" en kan vervolgens rechtstreeks zoeken binnen youtube.
Als je dat niet meer lukt kan je de boel 'resetten' door youtube te verwijderen uit de search engines.
Eenmaal naar youtube.com gaan. Zoeken binnen youtube zelf en het zou weer moeten werken.
Het gaat er juist om dat je 'fietsen' ofzo intypt in die omnibar. Dan krijg ik dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/6htj2xw7f/fietsen.png

geen bookmarkbar, geen google inputveld, alleen results

[ Voor 9% gewijzigd door BasieP op 10-06-2013 22:57 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Ahaa... dat valt me nu pas op.
Gek inderdaad dat de bookmark balk en ribbon verdwijnt. In het settings menu kan ik wel de optie "Always show the bookmarks bar" vinden. Maar die blijkt inderdaad niet goed te werken.

Hopen dat het een bug is, en niet by design.
Pagina: 1