Om een lang verhaal kort te maken, vorig jaar een Logitech Squeezebox Radio gekocht.
Omdat ik slechtziend ben was dit eem mooie oplossing voor mij , kon hem vanaf mijn pc bedienen.
Begin dit jaar werd er een update gevraagd naar UE Radio , dat was dus een fiasco.
Radio was niet meer te bedienen vanaf mijn pc , goede raad was duur.
Dus moest nu met een vergrootglas dat ding aanzetten en bedienen...ondoenlijk.
Een tijdje later werd er weer een firmware update opgezet , deze keer ongevraagd bij het aanzetten.
Inmiddels was bekend geworden dat door een toetsen combinatie de oude firmware kon worden terugezet.
Maar ho dit werkte dus bij mij niet want hij was al 2 keer geupdate...
Maar eens een ticket aangevraagd bij Logitech en kreeg als antwoord dat ik die toetsen comb maar moest doen.
Na weer hierop gereageerd te hebben dat dit niet werkte , kreeg ik als antwoord helaas jammer dan.
Daar was ik het dus niet mee eens , en heb ze dit ook kenbaar gemaakt.
Dit was het antwoord wat ik kreeg.
Bedankt voor uw contact met de Logitech klantenservice.
Wij hebben uw mail goed ontvangen en voor de terugbetaling van de radio, kunt u een kopij van de aankoopbon als bijlage doormailen.
Ok zo gezegd zo gedaan maar meer heb ik niet gehoord.
Nog 2 x een mail gestuurd maar ze negeren mij volkomen..
Omdat ik slechtziend ben was dit eem mooie oplossing voor mij , kon hem vanaf mijn pc bedienen.
Begin dit jaar werd er een update gevraagd naar UE Radio , dat was dus een fiasco.
Radio was niet meer te bedienen vanaf mijn pc , goede raad was duur.
Dus moest nu met een vergrootglas dat ding aanzetten en bedienen...ondoenlijk.
Een tijdje later werd er weer een firmware update opgezet , deze keer ongevraagd bij het aanzetten.
Inmiddels was bekend geworden dat door een toetsen combinatie de oude firmware kon worden terugezet.
Maar ho dit werkte dus bij mij niet want hij was al 2 keer geupdate...
Maar eens een ticket aangevraagd bij Logitech en kreeg als antwoord dat ik die toetsen comb maar moest doen.
Na weer hierop gereageerd te hebben dat dit niet werkte , kreeg ik als antwoord helaas jammer dan.
Daar was ik het dus niet mee eens , en heb ze dit ook kenbaar gemaakt.
Dit was het antwoord wat ik kreeg.
Bedankt voor uw contact met de Logitech klantenservice.
Wij hebben uw mail goed ontvangen en voor de terugbetaling van de radio, kunt u een kopij van de aankoopbon als bijlage doormailen.
Ok zo gezegd zo gedaan maar meer heb ik niet gehoord.
Nog 2 x een mail gestuurd maar ze negeren mij volkomen..