Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Om een lang verhaal kort te maken, vorig jaar een Logitech Squeezebox Radio gekocht.
Omdat ik slechtziend ben was dit eem mooie oplossing voor mij , kon hem vanaf mijn pc bedienen.
Begin dit jaar werd er een update gevraagd naar UE Radio , dat was dus een fiasco.
Radio was niet meer te bedienen vanaf mijn pc , goede raad was duur.
Dus moest nu met een vergrootglas dat ding aanzetten en bedienen...ondoenlijk.
Een tijdje later werd er weer een firmware update opgezet , deze keer ongevraagd bij het aanzetten.
Inmiddels was bekend geworden dat door een toetsen combinatie de oude firmware kon worden terugezet.
Maar ho dit werkte dus bij mij niet want hij was al 2 keer geupdate...
Maar eens een ticket aangevraagd bij Logitech en kreeg als antwoord dat ik die toetsen comb maar moest doen.
Na weer hierop gereageerd te hebben dat dit niet werkte , kreeg ik als antwoord helaas jammer dan.
Daar was ik het dus niet mee eens , en heb ze dit ook kenbaar gemaakt.
Dit was het antwoord wat ik kreeg.
Bedankt voor uw contact met de Logitech klantenservice.
Wij hebben uw mail goed ontvangen en voor de terugbetaling van de radio, kunt u een kopij van de aankoopbon als bijlage doormailen.
Ok zo gezegd zo gedaan maar meer heb ik niet gehoord.
Nog 2 x een mail gestuurd maar ze negeren mij volkomen.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat je wat data erbij kan zetten wanneer wat gebeurt en gecommuniceerd is. Dat maakt het voor ons wat makkelijker om het een en ander in perspectief te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ze hebben een online supportsysteem, waarom zou je mailen?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:27:
Ze hebben een online supportsysteem, waarom zou je mailen?
Uiteindelijk kom je gewoon bij de mail terecht. Dat wil zeggen, je kunt net zo goed via de mail communiceren.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Waar heb je hem gekocht? Misschien dat de winkelier je nog kan helpen ondanks dat je al in een rma traject zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Nope winkelier kan niks meer voor me doen , al 4 dagen aan het wachten op een respons mail maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Vreemd..
Mijn ervaringen met logitech zijn dusdanig positief dat ik zelfs bedrijfsmatig voor logitech kies vanwege de goede service.
Heb diverse producten geretouneerd, contact met klantenservice is echt super.Omruilen gaat goed.
Lijkt me echt een kwestie van 'opnieuw inschieten' van je probleem.Logitech kun je zelf als particulier altijd contact mee opnemen.
Doe er een linkje naar dit topic bij, en blijf vriendelijk.Komt echt wel goed dan.
Btw Logitech is trouwens het enige bedrijf waar ik echt fijne ervaringen met de service heb.Ben over het algemeen sowieso niet zo positief mbt helpdesken, servicelijnen, 1e lijns support >:)

[ Voor 4% gewijzigd door ziggymaster op 07-06-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Vorige ervaring zijn bij mij ook goed met hun support , gebruik al jaren hun producten.
Waarom dat dit mis gaat snap ik ook niet ,een en ander toegezegd maar ik verneem er niks meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Als ik een ticket heb aangemaakt waarom zou ik dan moeten bellen , het is gewoon onfatsoenlijk van hun dat ze me wat toezeggen en dan niet meer reageren.
In de trend van die willen we kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, maar als je niets doet gebeurt er waarschijnlijk ook niets (meer). Als je iets gedaan wilt krijgen kun je beter wat meegaand zijn, dan bereik je veel meer. En mijn persoonlijke ervaring is, dat je met bellen meer gedaan krijgt, want dan kan ik mij van m'n sympathiekste kant laten zien. Je vangt nou eenmaal meer vliegen met honing dan azijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even logitech opzoeken op twitter? Mijn ervaring is dat bedrijven op twitter wat sneller reageren dan op emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:12
Ik zou bellen. Dan ben je het snelste geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:19:
Je hebt gelijk, maar als je niets doet gebeurt er waarschijnlijk ook niets (meer). Als je iets gedaan wilt krijgen kun je beter wat meegaand zijn, dan bereik je veel meer. En mijn persoonlijke ervaring is, dat je met bellen meer gedaan krijgt, want dan kan ik mij van m'n sympathiekste kant laten zien. Je vangt nou eenmaal meer vliegen met honing dan azijn ;)
Meegaand denk er niet aan ze zijn zo onbehouwen om mijn mails niet te beantwoorden.
Als je zo je gehandicapte medemens behandeld ben je als bedrijf wel erg fout bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theodor schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:10:
[...]

Meegaand denk er niet aan ze zijn zo onbehouwen om mijn mails niet te beantwoorden.
Als je zo je gehandicapte medemens behandeld ben je als bedrijf wel erg fout bezig...
Nogmaals, je hebt gelijk, maar jij wil die terugbetaling. Als je even belt is het waarschijnlijk zo opgelost zonder noemenswaardige 'nederlaag', en waarschijnlijk ook nog wel met excuses. Of evt., zoals gezegd, via Twitter. Met bellen weet je zeker dat je antwoord krijgt, en met Twitter waarschijnlijk ook. Mailen zou ik idd. niet meer doen. Maar ik ben bang dat je op de één of andere manier toch zal moeten reageren, want anders is er grote kans dat er verder niets meer gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 17:16

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

[...]

Met heel veel respect (en dat meen ik serieus), maar het feit dat je je waardeoordeel over het bedrijf af laat hangen hoe je als gehandicapte behandeld wordt, is in mijn optiek een drogreden. De opmerking over je behandeling moet onafhankelijk van jouw toestand zijn.

Dat gezegd, ik kom al heel lang op dit forum, en ik lees bijna alleen maar goede ervaringen met de service van logitech, reden dat ik ook veel spullen van hun in huis heb. Mijn welgemeende advies is, net zoals mensen boven mij zeggen, even rustig bellen, en dit verhaal uitleggen. De hamvraag is, wat wil je hier. Principieel je gelijk halen, of een nieuwe squeezebox? (en als de 2e de beste optie is, moet je jezelf afvragen hoe je dat het beste kan bereiken. Again is stroop beter dan azijn.)

Dat gezegd hebbende, weet je zeker dat je het apparaat niet terug kan flashen met een oude firmware? Ik bezit zelf een duet, en daar is het mij van gelukt, aangezien de nieuwe firmware niet stabiel was.

Succes ermee in ieder geval, en laat ons weten hoe het afloopt.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Helaas na nog een mail heb ik niks meer van ze vernomen, wel toezeggen dat ze tot terugbetaling zouden overgaan.
Omdat het product nier meer leverbaar is.
En ja heb gelezen over flashen , maar dat moet via Linux er ingewikkeld..
Ben al aan het sparen voor een Sonos het merk Logitech komt bij mij het huis niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:25

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

[...]

Denk je nou werkelijk dat die mensen daar ruiken/voelen dat jij visueel gehandicapt bent? Kom op zeg! Dat is net zo erg als die lui die gelijk "Discriminatie!" beginnen te roepen, bah!

Ik krijg hier heel erg de indruk dat jij de dingen die misgaan (en in een grote organisatie heb je nou eenmaal kans op dingen die mis kunnen gaan) gelijk op jouw persoon betrekt. Zoals al door velen aangegeven: bel ze gewoon op. Zorg dat je het gesprek ontspannen en open in gaat en begin niet gelijk met hoog van de toren te blazen, zoals je hier in het topic vrijwel vanaf het begin doet. Blijf in het gesprek bij de feiten en haal er geen irrelevante zaken bij zoals emoties. Het gesprek verloopt veel soepeler als de ontvangende kant geen oeverloos gewauwel aan hoeft te horen over bijv. de gezondheidsperikelen van de beller. Hoe irrelevanter het omliggende verhaal, hoe onduidelijker het bij de medewerker overkomt.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:19:
En mijn persoonlijke ervaring is, dat je met bellen meer gedaan krijgt, want dan kan ik mij van m'n sympathiekste kant laten zien.
ctrlaltdelbe schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 17:33:
Ik zou bellen. Dan ben je het snelste geholpen.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:32:
Als je even belt is het waarschijnlijk zo opgelost zonder noemenswaardige 'nederlaag', en waarschijnlijk ook nog wel met excuses. Of evt., zoals gezegd, via Twitter. Met bellen weet je zeker dat je antwoord krijgt, en met Twitter waarschijnlijk ook.
Sparhawk schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:45:
Mijn welgemeende advies is, net zoals mensen boven mij zeggen, even rustig bellen, en dit verhaal uitleggen.
Theodor schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:38:
Helaas na nog een mail heb ik niks meer van ze vernomen, wel toezeggen dat ze tot terugbetaling zouden overgaan.
Ook hier prima ervaringen met Logitech, maar vanwaar nóg een mailtje in plaats van bellen? Blijven mailen heeft blijkbaar geen zin, dus zou ik het anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Theodor schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:02:
Als ik een ticket heb aangemaakt waarom zou ik dan moeten bellen , het is gewoon onfatsoenlijk van hun dat ze me wat toezeggen en dan niet meer reageren.
In de trend van die willen we kwijt..
De vraag is dus eigenlijk: wat wil je gedaan krijgen? Een oplossing, of een oplossing op de manier die jij wilt? Het tweede is zinloos, het eerste kan maar dan moet je zelf ook van goede wil zijn.

Oftewel: bellen. En laat svp de opmerkingen over "onfatsoenlijk" en "Als je zo je gehandicapte medemens behandeld ben je als bedrijf wel erg fout bezig" achterwege, dat is hier irrelevant en zet alleen de verkeerde toon. Probeer naar een oplossing te werken, niet alleen te klagen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:38
Hier ook alleen maar lovende service van logitech! Heb een harmony 1100 die een tijd terug buiten de garantie om stuk ging. Repareren was duurder dan een nieuwe wrs en ze hebben een kortingscode gestuurd met 50% korting op een willekeurig artikel uit de webshop naar keuze. Maar wat bleek, het gold op de HELE winkelmand! Dus meteen een nieuwe harmony 1100 gekocht EN een Z906 speakerset.

Ik uit fatsoen nog gebeld of dit klopte: ja meneer, dat is de service die we bieden aan onze trouwe klanten. Ben dan ook al jaaaaren geregistreerd in hun systeem bleek, maar toch. Hulde!

Dus zoals al meerdere mensen gezegd hebben, even een telefoontje zet meer zoden aan de wal. Daarnaast vind ik je handicap in de strijd gooien niet netjes. Dat kan de werknemen aan de andere kant niet ruiken en jij raakt er klaarblijkelijk gefrustreerd over/bij.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Alsnog een mail gehad..na erg lang wachten.
Kan mijn radio terug sturen en mag dan iets uit de Logitech winkel uitzoeken.
Als met al is dan toch nog alles opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 15:34

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dit vind ik een teken van goede klantenservice, harstikke mooi toch! Wanneer jij zometeen in die winkel staat dan geef je aan wat jouw probleem is en dan krijg je een nieuwe/andere versie. Dan leg je vervolgens uit dat jij die bepaalde firmware wilt hebben, met een beetje geluk en goodwill doen ze het misschien wel voor je.

Dan is neem ik aan dat alles voor je is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Volgens mij snap je het even niet , die winkel is hun eigen webshop.
Daar krijg ik een code voor en mag ik iets anders uitzoeken.
Ok topic mag gesloten worden...

[ Voor 49% gewijzigd door Theodor op 14-06-2013 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 15:34

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ah ok, ik had al nooit gehoord van een daadwerkelijke winkel in Nederland.

Kun je niet bij Wehkamp je geld proberen terug te krijgen? Dan vraag je aan Logitech / dan print je de conversatie uit, waaruit blijkt dat je recht hebt op een ander product. Wanneer je dat laat zien aan Wehkamp dan gaan ze misschien wel akkoord met omruiling/ geld terug.
Pagina: 1