Nieuwe upgrade start niet op - hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:32

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Dag allemaal, ik weet of dit het juiste topic is, maar anders hoop ik dat een mod het verplaatst. Ik heb zojuist het volgende binnen gekregen: haswell i5 4650k + asus z87-C en 8mb genesis geheugen die ik in mn bestaande kast heb gebouwd met chieftec cft-700 psu er in. Alles past prime en denk dat ik alles juist heb aangesloten (mag er een 4 pins connector in de 8 pins 12v eatx connector?).

Eerste boot kreeg ik de bios setup waarin ik mn ssd als 1e optie plaatste in ahci modes. Na het rebooten van de bios wil de pc alleen enkele seconden opstarten waarna hij zelf uitslaat. Cpu fan draait, kast fans draaien, lichtjes gaan branden in die twee seconden en daarna valt het uit.. Wat kan ik doen??

Something under the bed is drooling

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Mauz1978 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:36:
Dag allemaal, ik weet of dit het juiste topic is, maar anders hoop ik dat een mod het verplaatst. Ik heb zojuist het volgende binnen gekregen: haswell i5 4650k + asus z87-C en 8mb genesis geheugen die ik in mn bestaande kast heb gebouwd met chieftec cft-700 psu er in. Alles past prime en denk dat ik alles juist heb aangesloten (mag er een 4 pins connector in de 8 pins 12v eatx connector?).

Eerste boot kreeg ik de bios setup waarin ik mn ssd als 1e optie plaatste in ahci modes. Na het rebooten van de bios wil de pc alleen enkele seconden opstarten waarna hij zelf uitslaat. Cpu fan draait, kast fans draaien, lichtjes gaan branden in die twee seconden en daarna valt het uit.. Wat kan ik doen??
Ik zou eerst maar eens beginnen om de juiste stekker er in te doen, 4p in 8p gaat niet werken, alleen moederboreden die een afdekplaatje hebben, meegekregen kunnen dat.
Verder: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Johann Sebastian Bach

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:32

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Ok. Niks van dat alles dus. Ik heb de primeur bij deze winkel de eerste Haswell DOA te hebben gekocht. Nu een nieuwe poging met een mooie nieuwe cpu ;).

*edit* alles werkt woohoo... alleen de dvd heeft de geest gegeven zo lijkt het :/...

[ Voor 22% gewijzigd door Mauz1978 op 07-06-2013 19:23 ]

Something under the bed is drooling

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-01 23:04
Ná er zal wel iets fout zitten in jouw Sata opties. Ik maak zelden mee dat een DVD speler kapot gaat.

Als dit niet het geval is kan je Satapoort niet goed werken. Probeer eens een andere satapoort.

TIME TO UPGRADE !!!