Dag allemaal, ik weet of dit het juiste topic is, maar anders hoop ik dat een mod het verplaatst. Ik heb zojuist het volgende binnen gekregen: haswell i5 4650k + asus z87-C en 8mb genesis geheugen die ik in mn bestaande kast heb gebouwd met chieftec cft-700 psu er in. Alles past prime en denk dat ik alles juist heb aangesloten (mag er een 4 pins connector in de 8 pins 12v eatx connector?).
Eerste boot kreeg ik de bios setup waarin ik mn ssd als 1e optie plaatste in ahci modes. Na het rebooten van de bios wil de pc alleen enkele seconden opstarten waarna hij zelf uitslaat. Cpu fan draait, kast fans draaien, lichtjes gaan branden in die twee seconden en daarna valt het uit.. Wat kan ik doen??
Eerste boot kreeg ik de bios setup waarin ik mn ssd als 1e optie plaatste in ahci modes. Na het rebooten van de bios wil de pc alleen enkele seconden opstarten waarna hij zelf uitslaat. Cpu fan draait, kast fans draaien, lichtjes gaan branden in die twee seconden en daarna valt het uit.. Wat kan ik doen??
Something under the bed is drooling