Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[reacties] Suggestie nieuwe @deTweakerOpWieIkReageer-functie

Pagina: 1
Acties:

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 15:08
Lieve devvers. Ik ben helemaal fan van de laatste ronde verbeteringen, en met name vanwege de nieuwe functie om de reacties boven een bepaalde reactie allemaal in te klappen zodat er makkelijk gezien kan worden op welk bericht er nou gereageerd werd. Ik heb hier echter nog een kleine suggestie voor.

Vaak lees ik berichten en klik ik bovenaan de reacties op de +2-knop om ervoor te zorgen dat ik alleen maar hooggewaardeerde reacties te zien krijg. Als ik dan op een @tweaker druk om te laten zien op wie een bepaalde comment een reactie is, sluiten de reacties ertussen wel tot één balk ("x reacties verborgen"), maar moet ik alsnog handmatig de relevante reactie klikken om die te openen.

Misschien zou het handig zijn om wanneer een comment is gesloten vanwege de voorkeur voor bijvoorbeeld minimaal een +2-rating, die wel geopend wordt wanneer er expliciet om die reactie gevraagd wordt doordat er in een directe reactie op een ernaar refererende link wordt geklikt.

Het is misschien een beetje een lang verhaal, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel..

Verder: keep up the good work! _/-\o_