Marantz SR7005 en Ipad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 521367

Topicstarter
hallo ,
ben hier nieuw op dit forum en had een vraag over het aansluiten van de Ipad op de Marantz SR7005.
ik probeer mijn Ipad op de SR7005 aan te sluiten zonder gebruik te maken van deUSB ingang.
ik heb namelijk dj software op de Ipad staan die voortreffelijk werkt op Ipad zelf.(Aloriddim DJ software).
Wanneer ik de Ipad aansluit via USB speelt hij muziek af , maar wanneer ik bv 2 platen door elkaar wil mixen zit er vertraging op.nu heb ik een griffin DJ cable aangeschaft en dat zou het probleem moeten oplossen.
alleen moet deze achter op het aansluitbord ergens ingestoken worden en ik vind niet hoe het moet.
neem ik nu de verkeerde ingang of ligt het aan een instelling?
heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me hier mee helpen?

Alvast bedankt!

MVG ,
Jazzman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-06 21:46

Audione0

Strijdt der titanen

Welkom op GoT!
Heb je je Marantz al een firmware update gegeven, zodat je Apple Airplay kunt gebruiken?
Misschien dat je op zo'n manier geen lag (vertraging) hebt? Zo heb je ook geen kabel verbinding nodig en gaat alles over de lucht 8)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456792

Die Griffin kabel die je hebt gaat voor zover ik kan zien in je hoofdtelefoon uitgang op de iPad. Deze verloopt naar een RCA kabel, waar je zelf nog een -male kabel aan moet zetten. Op deze manier kun je hem achterin je SR7005 stoppen. Daarna is het een kwestie van even onthouden welke ingang je gekozen hebt (bijvoorbeeld de de aux ingang, maar je kunt kiezen voor iedere willekeurige andere poort) en in het menu de juiste ingang toewijzen aan de input knop. Daarna moet het werken.

Via AirPlay kan, maar die heeft sowieso last van lag. De voorkeur gaat dus uit naar de bovenstaande oplossing.