Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38
Ik heb (kort) een HTC One X gehad, en in de stock browser daarvan zit een functie die ik heel graag op een ereader zou willen hebben, maar het is lastig om daar iets over te vinden, vandaar de vraag hier..

Wat die browser doet is min of meer hetzelfde als Evernote Clearly. Tekst ophalen van een website en die weergeven alsof het een ebook betreft. Het belangrijkste is dat het eventuele volgende pagina's automatisch binnenhaalt en onder eerdere pagina's zet, zodat je gewoon door kan lezen zonder zelf op een link te moeten klikken en weer langs een stuk header (bijv.) te moeten scrollen die je helemaal niet wil zien.

Vraag is dus of er een ereader is met een browser die dit ook kan. Ik weet dat de Sony ereader Evernote support heeft, dus dan zou ik eventueel een artikel op mijn pc in evernote kunnen gooien met Clearly en dan op de ereader lezen, maar ik zou veel liever zoiets op de ereader zelf hebben, zodat ik als ik iets wil lezen dit niet eerst op de pc op hoef te zoeken..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Chintzy
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hoi Algurgazan,

Het is al even terug dat je de vraag stelde, maar wellicht ben je nog steeds op zoek.
Misschien dat het volgende dan een antwoord is op jouw vraag:
http://getpocket.com/blog...lt-into-all-kobo-devices/