[PC / MOBA] Dawngate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe moba game van EA heet Dawngate.
Het is zoiets als LoL/Dota2 en vanaf morgen gaan de servers weer even open voor closed beta.

Mochten er nog mensen zijn die het willen proberen.

https://www.waystonegames.com/betaSignup/intro <- Hier kun je je inschrijven voor de beta.

Of een van de masterkeys gebruiken die op twitter rond vliegen deze is namelijk DGZekent.
Met deze key krijg je acces (mits niet teveel mensen die key gebruiken natuurlijk.) tot de beta die morgen om

Open @ 3:00 PM PDT/6:00 PM EDT/12:00 AM (6/8/2013) CEST
Closed @ 9:00 PM PDT/12:00 AM EDT/6:00 AM (6/8/2013) CEST

Ik weet dat er eigenlijk vaak meer word verwacht van een topicstart, echter ik wil (nog) geen grote uitgebreide TS maken, aangezien ik eigenlijk het gewoon wou delen dat er morgen een beta avond is.

Mocht er animo voor zijn, zal ik deze TS natuurlijk updaten, en uitbreiden.

video
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bEROYydcyMk]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:58
Voor de mensen die de nieuwsbrief niet ontvangen, maar wel in de beta zitten: tot nu toe waren alle beta momenten van middernacht tot 6 uur 's ochtends. Vanavond gaan de servers om 21.00 al open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Een dota kloon zonder de naam van dota. Lijkt me bestemd voor Failhaven. LoL en Dota2 drukken al die andere 10tallen moba games volkomen uit de markt. Dus dit snap ik niet zo goed van EA die meestal toch wel voor quick cash gaan.

Ze hadden laatst toch ook al zo'n LotR moba game voor XBLA?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Mensen van Warhammer Online (Andy Belford) inzetten is ook geen meester zet lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 16:39

nimmer

hai :O

kladblokje schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:51:
Voor de mensen die de nieuwsbrief niet ontvangen, maar wel in de beta zitten: tot nu toe waren alle beta momenten van middernacht tot 6 uur 's ochtends. Vanavond gaan de servers om 21.00 al open :)
Ik ga het vanavond ieder geval een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Als je echt iets anders wilt dan Dota/LoL ga dan smite spelen. Gameplaywise de leukste moba.
Bestaansrecht van deze game zie ik niet. (kiddy variant?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:58
Postius schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:41:
Een dota kloon zonder de naam van dota. Lijkt me bestemd voor Failhaven. LoL en Dota2 drukken al die andere 10tallen moba games volkomen uit de markt. Dus dit snap ik niet zo goed van EA die meestal toch wel voor quick cash gaan.

Ze hadden laatst toch ook al zo'n LotR moba game voor XBLA?
E-sport games zijn (mede door de opkomst van twitch) steeds populairder geworden en als ik me niet vergis heeft EA geen enkele game die meedoet aan de top (Riot, Activision-Blizzard en Valve hebben de meeste e-sport titels in handen). Dus op zich is het niet vreemd dat EA zich daarin wil mengen met een moba (naast natuurlijk de rts Command & Conquer dat ze later dit jaar op de markt brengen).

Of er nog plaats is voor nog een moba ligt denk ik aan de gamemechanics. Dota2 en LoL zijn op dat vlak verschillend, de preview filmpjes van Blizzard All-Stars laten ook andere, nieuwe mechanics zien. Ik hoop dat ik er vanavond achter kan komen of er iets is dat Dawngate echt uniek maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Weet iemand waar die verdomde .exe staat, om dit te starten?
Heb het gisteren geïnstalleerd (beta key gekregen van EA), maar ik vind dus echt die .exe niet meer om het te starten.
Tijdens de installatie vroeg ie ook niet waar ie moest installeren, erg irritant.

Staat ook niet in mijn Startmenu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31
\Dawngate\launcher\Launcher.exe is waar die staat

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1