Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Hallo allemaal,

Helaas is mijn Desire z gevallen en gaat hij niet meer aan. Als ik de telefoon aan de pc hang herkent mn pc wel een android device. Ik heb een aantal gegevens in mn google keep app staan die nog niet waren gesynct met de online versie..
Weet iemand toevallig of het mogelijk is dat ik die Keep gegevens van de telefoon (staan niet op de sd kaart maar dus echt in de tel) haal en ze uitlees (in een text bestand oid) of deze op een andere android telefoon plaats?

Ik heb mn tel ooit eens geroot via het adb met het command promt maar toen volgde ik een tutorial. Zou echt niet weten hoe ik dit aan kan pakken. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hij herkent je telefoon, betekent dit dat je de storage ook kunt benaderen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:26
Ligt eraan, download sowieso de juiste drivers en adb (eventueel via Google) en probeer eens eerst in het command prompt adb devices. Als je hier een of meerdere apparaten (devices, dus geen emulator) terugkrijgt zou je eventueel er nog iets mee kunnen doen, anders is het sowieso een verloren zaak.

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
na htc sync te hebben geinstalleerd wordt er een device herkend wanneer ik adb devices intik :)

Heb verder echt 0 idee wat ik nu moet doen (inclusief wat ik kan intypen in de cmd)

(tnx btw voor de replys)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
http://developer.android.com/tools/help/adb.html

je zou met het commando
code:
1
adb pull <remote> <local>

data moeten kunnen overhalen, je moet dan wel het pad weten van de data die je wilt kopieren. (/data/app/<app_map_naam>) ofzo

maar je kan ook hele mappen overhalen, meeste gegevens zullen in /data staat, dat is de partitie waar je zelf geinstalleerde apps en settings staan.

De echte uitdaging is om deze gegevens leesbaar te maken. het meeste zit volgens mij in de APK's verstopt

[ Voor 35% gewijzigd door Prulleman op 07-06-2013 11:22 ]

Strava

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:26
Fijn om te horen dat je data nog herkend wordt.

Wat je kunt doen is eigenlijk heel simpel adb pull / DesireData/ dan haal je eigenlijk heel het systeem binnen en weet je zeker dat je alles hebt. Voor alleen de data doe je adb pull /data/ DesireData/ en daar moet dan de informatie van Google Keep instaan. Momenteel heb ik even geen geroot device, dus ik kan het even niet controleren.

Maar mocht het niet werken zou je altijd nog het adb root, maar dat zal waarschijnlijk ook niet werken. Wel kun je nog adb shell su uitproberen omdat je dan root hebt. En je kunt adb remount proberen, dan worden verschillende gedeeltes van het systeem namelijk gewoon (tijdelijk) beschrijfbaar.
Pagina: 1