Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk games spelen. Hoef niet persee alles op hoogste graphics, maar wil wel een goede FPS halen en ook in de toekomst nieuwe spellen kunnen blijven spelen zonder dat het lag stootjes geeft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Scherm, muis, toetsenbord, headset en harde schijf van 500gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige computerkast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus moederbord
Intel processor
Nvidea videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen
Mijn vraag is eigenlijk of dit compleet is zo en of dit aan mijn eisen voldoet. Volstaat een 770GTX? Is de voeding voldoende? Kan ik wellicht nog iets besparen op de behuizing? Zijn er componenten waar ik beter een ander merk kan kiezen. Dit is wat ik nu had samengesteld:
Voornamelijk games spelen. Hoef niet persee alles op hoogste graphics, maar wil wel een goede FPS halen en ook in de toekomst nieuwe spellen kunnen blijven spelen zonder dat het lag stootjes geeft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Scherm, muis, toetsenbord, headset en harde schijf van 500gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige computerkast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus moederbord
Intel processor
Nvidea videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen
Mijn vraag is eigenlijk of dit compleet is zo en of dit aan mijn eisen voldoet. Volstaat een 770GTX? Is de voeding voldoende? Kan ik wellicht nog iets besparen op de behuizing? Zijn er componenten waar ik beter een ander merk kan kiezen. Dit is wat ik nu had samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | Asus Z87-C | € 118,50 | € 118,50 |
| 1 | Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB | € 369,90 | € 369,90 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,40 | € 52,40 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 83,- | € 83,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.028,55 | |