Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor HBO Informatica Software Engineering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond Tweakers!

Ik ben nieuw op dit forum en moet nog zeker wennen.

Ik ga volgende schooljaar Informatica studeren. Ik heb geen verstand welke laptop je moet hebben en wat de vereisten zijn. Weet toevallig iemand wat die zijn? Mijn budget is 600-800 euro. Ik ga ook mijn laptop gebruiken voor games, maar niet voor high end games als Far cry 3 of BF3 , maar gewoon WoW, LoL en Starcraft. btw ik heb al een gaming pc dus daar speel ik meestal al mijn games. :P

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Ik zou nog even wachten op de laptops met Haswell. Die hebben een betere onboard videokaart, betere accu prestaties enzovoort. Ik denk dat ze rond augustus op de markt komen.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:36
Heeft de opleiding geen informatie wat voor laptop je nodig hebt?

Zou het wel even navragen, daarna kan je nog kijken of je er wat leuks van kan maken waar je ook een spelletje op kan doen :Y

• -Dream
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 13:34
Ik zou kijken naar de Y serie van Lenovo.
Ikzelf wacht nog even tot de Y510p uit is en er reviews verschijnen, maar waarschijnlijk ga ik die kopen voor mijn studie.
Mijn huidige PC is zeer slecht, dus ik zal mn laptop waarschijnlijk overal voor gebruiken.