Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nu.nl serveerde urenlang malware

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Bij een van de links in het artikel en Willaaam in 'nieuws: Nu.nl serveerde urenlang malware - update' wordt aangegeven in welke mappen die malware zichzelf plaatst, helaas zijn de locaties alleen nuttig voor XP gebruikers.

Enige informatie over andere OS'sen en de kwetsbare OS/browser combo's zijn welkom ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Ik draai hier nu Ubuntu, dus dat wordt lastig ;) Zal wel even aan Joost doorgeven of hij hier meer over weet.

Abort Retry Fail?

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-11 15:00
Iemand al meer info? Ik heb gister alleen op m'n mac (chrome) nu.nl bezocht. Moet ik me zorgen maken ?

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:21

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Application Data in XP is in Vista, 7 en 8 volgens mij vervangen door AppData/Roaming ;)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
DC Daniel schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 00:07:
Iemand al meer info? Ik heb gister alleen op m'n mac (chrome) nu.nl bezocht. Moet ik me zorgen maken ?
In het artikel staat gewoon dat de malware zich alleen op Windows richtte. Voor de rest weten wij niet meer dan dat in het Fox IT-artikel staat.

Ik ben helemaal geen stagiair

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-11 15:00
Joost schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 07:49:
[...]

In het artikel staat gewoon dat de malware zich alleen op Windows richtte. Voor de rest weten wij niet meer dan dat in het Fox IT-artikel staat.
Ah ja ik zie het, niet goed aangekomen (of is dat later toegevoegd?) :$ zag een aantal keer iets anders in de comments naar voren komen, en op de site van FoxIT hebben ze het alleen over windows, maar sluiten ze verder niks uit, dus vandaar de verwarring.

[ Voor 8% gewijzigd door DC Daniel op 07-06-2013 12:16 ]

Pagina: 1