Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[fp/bug?] Geen parent link bij openen gefilterde reactie

Pagina: 1
Acties:

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:23

Tribits

Onkruid vergaat niet

Topicstarter
Sinds de laatste update hebben reacties op een andere reactie een verwijzing naar de parent. Als ik echter het reactiefilter op bijvoorbeeld +2 zet en daarna een gefilterde reactie openklap (met score lager dan +2
) dan ontbreekt in de header de parent link met het @ symbool.

Is dit een bug of is er een andere reden waarom deze link ontbreekt?

(Voor de volledigheid: Win7 Pro x64 enu, IE9, FF21.0, Chrome 27.0)

[ Voor 9% gewijzigd door Tribits op 06-06-2013 23:03 ]

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Da's inderdaad een bugje die we deze iteratie nog geen oplossen: rob_erwt in 'plan: Development-round-up - Iteratie #35' :)

Intentionally left blank

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Topicstarter
Vroeg me al af waarom deze nog steeds niet op is gelost maar zie nu eigenlijk pas dat het probleem dat ik omschrijf niet overeenkomt met het probleem dat in de link omschreven wordt. Mijn vraag gaat over gefilterde reacties en het probleem in de link over nieuwe reacties.

Tevens zie ik vandaag een nieuw probleem bij het openklappen van reacties onder het reactiefilter. Als ik na het openklappen een reactie probeer te modereren verschijnt de melding "Het is niet mogelijk om bij deze weergave te modereren." en kan ik dus ook niet modereren. Nieuwe bug?

edit: melding mbt niet mogelijk om te modereren verschijnt ook bij het direct openen van een bericht.

[ Voor 13% gewijzigd door Tribits op 06-08-2013 15:47 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Same here.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Bugje! Ik maak er even een ticket voor aan!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Als het goed is, is dit gefixed :)

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Topicstarter
Het was misschien niet helemaal duidelijk maar het ging eigenlijk om drie verschillende problemen. Ik weet dat het niet gebruikelijk is om meerdere problemen in hetzelfde bericht te melden maar omdat ze min of meer aan elkaar gerelateerd zijn had ik dat dit keer toch gedaan. Nog even kort samengevat:

1) Link naar parent bericht ontbreekt bij openklappen gefilterde reactie
2) Melding "niet mogelijk om bij deze weergave te modereren" bij openklappen gefilterde reactie
3) Melding "niet mogelijk om bij deze weergave te modereren" bij direct openen reactie op ID

Ik zie inderdaad dat het probleem zoals omschreven in punt 2 op is gelost, de andere twee problemen (nummer 1 en 3 dus) zitten er op dit moment volgens mij nog steeds in.

edit: het onder 3 omschreven probleem is inmiddels opgepakt in een eigen topic. Rest dus alleen nog het oorspronkelijke probleem zoals in de topic titel omschreven.

[ Voor 10% gewijzigd door Tribits op 07-08-2013 16:06 ]

Pagina: 1