Toon posts:

Apple.nl Bankoverschrijving

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik had 17 mei een Iphone besteld via Apple.nl.
En gelijk betaald met bankoverschrijving.

Nu is het 6 juni en wacht nog steeds op een verwerking van mijn betaling.
Duurt het echt zo lang? :?
Het is bijna 3 weken geweest!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat zij Apple.nl toen je ze hierover belde?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Bel dan even met het contacttelefoonnummer van Apple.nl - http://www.apple.com/nl/contact/

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je betaald met Ideal? Wat zeggen de bank en Apple? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja gisteren gebeld.
Ze zeggen dat het bedrag er nog niet is.

Het is afgeschreven van mijn bank.
Ben nu wel zat:((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ga dan praten met de bank, nadat je gecontroleerd hebt of het rekeningnummer correct is (iDEAL of gewoon overschrijving?). Verder kun je met de datum van je overschrijving gaan navragen bij Apple in hun administratie.

Eventuele correcties zullen bij Apple of bij de bank moeten gebeuren, daar kan hier niets aan gedaan worden daar dit noch de bank, noch Apple is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 12:46
Je kan bewijzen dat het betaald is, tenminste dat het verschuldige bedrag van jouw rekening is afgeschreven. Lijkt me dan wel meer dan logisch dat het product geleverd wordt, probleem ligt of bij de bank of bij de facturatie afdeling van Apple.

Bel eens met de bank of zij de transactie richting Apple al verstuurt is, is dit het geval ligt het bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel ik zal ook even navragen bij ing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is overgeschreven heb net ing gebelt.
Wat kan ik nu doen. Vind het echt vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:28

Step

step@tweakers.net#

Heb je ook de juiste referentienummers vermeld bij het overmaken? Anders duurt het zoeken voor hun nog een stuk langer. Maar om je nou helemaal hiervoor vandaag te registeren en een topic te openen is een beetje overkill. Wacht eens rustig af. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 13:10

Asitis

Dus.

Als het is overgeschreven (naar het júiste nummer) kun je daar een bewijsje van sturen naar Apple (een screenshot van je bankafschrift is vaak voldoende). Zij kunnen dan in hun bankrekening checken of dat bedrag erin staat. Waarschijnlijk is een referentiecode verkeerd gegaan ofzo - het gebeurd vaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ING afschrift opvragen ;) Dan naar apple sturen per aangetekende brief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel allemaal. Ga ook dat proberen.
Ik heb nooit gedult 3 weken vind ik wel heel erg lang daarom zoek ik advies op internet.

Ja referentienummer is ook compleet.
Alles is compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:00

RnB

Ik heb één keer meegemaakt dat mijn status niet binnen een week veranderde van in behandeling naar betaald (of iets in die trant). Ik heb toen Apple gebeld en deze heeft mij verder geholpen. Bleek dat mijn betaling wel was ontvangen, maar dat deze niet correct in hun primaire systeem stond en dus ook niet gekoppeld kon worden aan mijn bestelling (niet mijn fout, referentienummer klopte).
Met wat getik en geklets met managers heeft de persoon aan de lijn alles opgelost en kon ik mijn bestelling een week later binnen krijgen.

3 weken is wel erg lang inderdaad, dat zijn niet de normale gang van zaken bij Apple. Helaas is het enige wat je kan doen contact hebben met Apple en hopen dat ze je geld kunnen vinden. Als jij bewijs van je betaling hebt, met referentienummer en rekeningnummer, zou ik dat aan hun aangeven en dat zij het maar snel moeten oplossen. Meer kan je niet doen. En wij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit heeft weinig met Macs & Software te maken, en past beter in het Shopping Forum. Ik ga dit topic daar echter niet naar toe verplaatsen, aangezien je beter eerst contact met de bank en Apple kunt openemen. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je een topic openen in het Shopping Forum. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.