Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ATX v2.3 testen

Pagina: 1
Acties:

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Ik heb gisteren, wegens een klein doorbrand incidentje, een nieuwe voeding voor mijn PC moeten kopen. Ik heb gisteren de voeding in mijn PC vervangen met een http://tweakers.net/price...rkoon-sha350m-bronze.html

Helaas gaat mijn PC nog steeds niet aan. Nu wil ik even uitsluiten dat ik een DOA voeding heb aangeschaft voordat ik mijn moederbord e.d. ga vervangen.

Ik heb geprobeerd op de 24 pins stekken nummer 15(GND) en 16(PS_ON) te verbinden d.m.v. een paperclipje maar ook nu gebeurt er niks. Betekend dit dat ik dus echt een DOA voeding heb of connect ik de verkeerde pins?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee of het pinnr klopt, maar je moet het groene draadje verbinden met een zwarte.

Nu kan het zijn dat de voeding niet inschakelt, sommige voedingen vereisen een load.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kupauw
Kan ik dat misschien forceren door er bijvoorbeeld een diskdrive aan te hangen?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een (oude) harde schijf is prima als load.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kupauw
Nou ook met load erachter (oude IDE disk drive en dvd drive) gebeurt er vrij weinig, ik denk dus een DOA voeding.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan lijkt ie inderdaad stuk.

Oscar Wilde

Pagina: 1