Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gimzon
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-07-2023
Hallo, ik ben voor mijn acer w510 opzoek naar een usb hub.

Laat ik specifiek wezen 1 die een micro usb IN heeft en meerdere usb UIT.

ik heb het wel getest met een verloop kabeltje en dan een normale usb hub maar dat zijn dan weer meerdere snoertjes die je los moet meenemen en dat wilt eigenlijk niemand :p

Is iemand dit ergens al tegen gekomen?
Ik zie namelijk alleen usb hubs met of normale usb aansluitingen of usb hubs met 1 micro usb maar die is dan om je telefoon op te laden , zoals bij de eminent EM1111 .

Hoor graag of jullie wat weten.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd waarom je dat precies wil. Ik begrijp dat dat ding een tablet is, waar je dus USB apparaten op wil aansluiten? Werkt het wel met verloopjes? Want ik heb lopen googlen, en volgens mij heb je daarvoor een OTG kabel nodig (een kabel die je acer in staat stelt om USB aan te sturen, de meeste microUSB ingangen zijn enkel om de tablet op andere apparaten aan te sluiten, niet andersom), die dan specifiek van (waarschijnlijk) micro USB naar gewone USB gaat. En daar kan je dan een gewone HUB op aansluiten.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

LiquidT_NL schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 08:43:
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd waarom je dat precies wil. Ik begrijp dat dat ding een tablet is, waar je dus USB apparaten op wil aansluiten? Werkt het wel met verloopjes? Want ik heb lopen googlen, en volgens mij heb je daarvoor een OTG kabel nodig (een kabel die je acer in staat stelt om USB aan te sturen, de meeste microUSB ingangen zijn enkel om de tablet op andere apparaten aan te sluiten, niet andersom), die dan specifiek van (waarschijnlijk) micro USB naar gewone USB gaat. En daar kan je dan een gewone HUB op aansluiten.
Omdat je dan 1 kabel in de tas hebt voor je tablet/telefoon en je usb hub denk ik. :?

Of bedoelt TS een usb hub met een OTG kabel? zo ja : http://www.ebay.com/itm/M...-i9250-XOOM-/120894431890

[ Voor 10% gewijzigd door Rmg op 06-06-2013 08:55 ]

• Gimzon
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-07-2023
@LiquidT_NL
bij de w510 word standaard een verloop stekkertje meegeleverd van micro naar usb , daar heb ik een usb hub op aangesloten en dat werkt gewoon alleen zit ik dan met dat kabeltje en het hubje en wilde dat in 1 hebben zoals @Rmg meld,

@Rmg
weet je toevallig ook iets hier in nld?