Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen, Het zou mooi zijn als er een Dag van de vergeving komt, als je weet wat Wrok allemaal kapot maakt in je lichaam, en ook naar buiten toe, mensen die niet vergeven lopen ook andere in de weg, iedereen in nederland moet leren vergeven, of beter iedereen in de wereld.*

Google maar eens naar vergeving gezondheid, of healing forgiveness

Greets Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-10 18:47
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 08:03:
Oke mensen, Het zou mooi zijn als er een Dag van de vergeving komt, als je weet wat Wrok allemaal kapot maakt in je lichaam, en ook naar buiten toe, mensen die niet vergeven lopen ook andere in de weg, iedereen in nederland moet leren vergeven, of beter iedereen in de wereld.*

Google maar eens naar vergeving gezondheid, of healing forgiveness

Greets Bob
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ik vergeef je marlybob voor het maken van een topic als deze.

[ Voor 28% gewijzigd door thewizard2006 op 06-06-2013 08:21 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 14:56

basdej

OutSystems Consultant

marlybob, iets te veel gepaft? maar inderdaad ik vergeef je voor dit topic 8)7

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Marlybob sorry dat ik je foto gebruik als avatar.... 8)7 kan je het me vergeven?

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie een aantal mensen die eerst maar eens Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics moeten doorlezen voor ze vergeving kunnen krijgen.

@marlybob: welkom op Tweakers.net. Je zal wel goede bedoelingen hebben met dit topic, maar het voldoet niet aan de eisen/verwachtingen aan topics op dit forum en zeker niet in dit forumdeel. Voordat je andere topics gaat openen, verzoek ik je om het Het algemeen beleid en het specifieke beleid van de subforums te lezen.

Bij gebrek aan inhoud of discussiewaarde gaat dit topic dicht :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.