[filter] HTC One valt niet onder serie "One"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
In de V&A haalt de filter "series", wanneer "One" geselecteerd is, de HTC One uit de lijst.
Ik snap dat het niet handig is van HTC om een geheel nieuwe telefoon weer eenzelfde naam te geven, maar dit voelt toch ook niet logisch.

Voor de duidelijkheid; een lijst zonder serieselectie, en een met "One" geselecteerd.

[ Voor 52% gewijzigd door CherandarGuard op 06-06-2013 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Inderdaad, marketing-technisch fantastisch, alleen voor ons een kleine ramp :X

Ik heb het opgelost door de serie One toe te voegen aan het product HTC One: http://tweakers.net/product/325249/htc-one/ en ik heb de weergavenaam ge-edit, zodat er geen HTC One One staat :+ Alleen het kruimelpad staat een beetje gek, daar zie je wel nog steeds HTC > One > One staan (Merk > Serie > Product), maar goed, dat is niet anders. Het kan zijn dat het eventjes duurt voordat alle filters zijn ge-update overigens, meestal is het binnen een kwartiertje klaar :)

Ook move ik het topic naar het Pricewatch forum, aangezien de V&A filters bij de Pricewatch vandaan komen en het probleem daar ook aanwezig was :)

[ Voor 10% gewijzigd door Glaanie op 06-06-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ah thanks, super. Snel opgelost :)

Wat mij betreft is het kruimelpad logisch genoeg op deze manier eigenlijk. Zowel de serie als het model heten nu eenmaal "One".

Ook nog bedankt voor de move, ik wist niet zeker in welke van de twee het thuis zou horen. Weer wat geleerd.