Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-06-2024
Ik vroeg me af hoe ik het scherm van mijn iPhone4 op mijn Win7 PC te zien kan krijgen plus geluid.

Ik sta open voor zowel software- als hardwarematige oplossingen. Ik wil echter geen gebruik maken van een jailbreak.

De Airserver app werkt niet omdat ik hiervoor de 4s moet hebben. iTools en iDisplay doen precies het tegenovergestelde.

Nu dacht ik een Apple 30-Pin Digital Av Adapter te gebruiken maar ik heb maar 1 HDMI poort op mijn videokaart (Radeon HD 6870) die uiteraard wordt gebruikt door mijn monitor dus dit lijkt ook geen oplossing tenzij iemand weet of er een andere verbinding mogelijk is.

Ben totaal niet thuis in deze materie dus ben blij met ieder advies.

Win 10 64x/i7-4790K/Asus Z97-PRO/MSI GTX 960 GAMING 2G/Seasonic M12II Evo 620W/Samsung 850 Pro 256GB/Samsung 850 EVO 250GB/Crucial MX100 512GB/Barracuda STBD2000201 2TB(2x)/Barracuda STBD3000200 3TB/Corsair Vengeance LP CML1600/Noctua NH-C12P/Fractal R5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:56
Je kunt niet zomaar HDMI out (iPhone) op een HDMI out (computer) steken, daarvoor heb je HDMI in nodig. Wat een VGA box (wat wordt gebruikt om spellen op te nemen, zoals de Hauppauge HD PVR) hebben.

Wat je wilt kan dus niet. Waarvoor wil je het eigenlijk gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aangezien iPhone 4 idd geen airplay mirroring doet ben je gebonden aan het gebruiken van de HDMI of VGA-uitvoer van het apparaat. Daarna kun je een VGA of HDMI capture device gebruiken om dat dan weer je PC in te krijgen. Bijvoorbeeld http://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:21

Umbrah

The Incredible MapMan

Volgens mij is het ook beperkt wat de iPhone 4 kan uitsturen, een iPad 1, zelfde SOC + geheugen, kon alleen maar video's over de 30-pin pushen, en ja, dat is VGA out, of andere outputs... je zult dan VGA-in ergens vandaan moeten halen. Wat probeer je te bewerkstelligen? Is een wolfvision oplossing of een andere document camera/overhead recorder niet iets? Kan je iets met screenshots anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ah right, de 4 doet helemaal geen mirroring. Alleen apps die specifiek video output ondersteunen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-06-2024
Hmm.. klinkt weinig optimistisch dus.
Ik wilde het gebruiken voor music apps (Nanostudio, Impaktor, Tachyon, Cassino e.d.) De controls van de synths zijn eigenlijk te klein om mee te werken op een iPhone en dus dacht ik dat het mooi zou zijn als ik deze op mijn PC monitor zou kunnen zien en dan wel eventueel bedienen via de iPhone zelf.

Ik hoopte zelfs dat ik dan via een virtual MIDI-cable deze apps direct naar mijn DAW zou kunnen routen. Nu kan dat alleen via het exporteren van de WAVS.

Win 10 64x/i7-4790K/Asus Z97-PRO/MSI GTX 960 GAMING 2G/Seasonic M12II Evo 620W/Samsung 850 Pro 256GB/Samsung 850 EVO 250GB/Crucial MX100 512GB/Barracuda STBD2000201 2TB(2x)/Barracuda STBD3000200 3TB/Corsair Vengeance LP CML1600/Noctua NH-C12P/Fractal R5

Pagina: 1