Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Joomla of Drupal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wil een vergelijkingssite maken (niet met een commerciële insteek) en hier open source oplossingen voor gebruiken. Ik wil dat mensen in een door mij gestandaardiseerde mogelijkheid een soort van reviews kunnen geven over X of Y etc., omdat alles standaard is, is alles makkelijk te vergelijken. Je kan de pricewatch van tweakers wel een beetje als een voorbeeld zien.

Ik heb al veel met wordpress gedaan, maar heb het idee dat ik met Joomla of Drupal verder kan komen.

Graag jullie advies!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 15:23
Waarom zou dit niet met WordPress kunnen? Ook voor WP heb je review-plugins die goed werken. Als je al veel met WP hebt gedaan zou ik niet overstappen naar een ander pakket maar gewoon bij WP blijven.

Full-stack webdeveloper in Groningen

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:28

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:08:

Ik heb al veel met wordpress gedaan, maar heb het idee dat ik met Joomla of Drupal verder kan komen.
Wàt verwacht je dan precies meer of verder aan die Systemen?

Verwacht je meer standaard extensies/componenten of juist meer aan zelf te ontwikkelen backend- en frontend functionaliteiten of een meer customiseerbare layout?

Wat zijn precies de functionaliteiten en/of het concept dat je wilt opzetten, hoe moet dat onderhouden worden, wat zijn de hosting-eisen ...etc, etc

als je dat allemaal op papier zet kun je een vergelijking maken of een bepaald pakket dit biedt en/of er goed geschikt voor is... of juist afvalt omdat het dan op beperkingen stuit

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Zelf werk ik alleen met Wordpress op dit moment, maar als ik zou moeten kiezen tussen Joomla en Drupal, dan word het Drupal.

Met Joomla heb ik niet hele goede ervaringen en Drupal daarin tegen wel. Beide vind ik al snel iets te uitgebreid, liever heb ik wat minder toeters en bellen.