Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tv gezocht voor op mijn slaapkamer

Pagina: 1
Acties:

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-11 12:06
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv voor op mijn kamer, ik ben echt een leek op het gebied van tv's

Waar de tv wel aan moet voldoen is:
  • Ongeveer rond de 32 inch, misschien iets kleiner. Mijn tv op dit moment heeft een schermdiagonaal van 66 cm.
  • HDMI moet erop zitten
  • Aansluiting voor USB
  • LED?
  • Full HD
  • Misschien wifi? niet noodzakelijk!
Het liefst heb ik een zo goedkoop mogelijke tv maar wel een goed beeld natuurlijk.

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kijk even in pricewatch. Daar kun je alle opties die je wilt aanvinken. Ook kun je hier reviews lezen en zien welke tv's het populairste zijn.

Deze heb ik in ieder geval al gevonden: pricewatch: Samsung UE32F5500 Zwart

Ryzen 3600 - GTX1060

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Full HD onder de 32" heeft geen nut. Dan is het scherm namelijk zo klein dat je de beeldpunten toch niet meer fatsoenlijk ziet zelfs al zit je er vlakbij.
Komt bij: kleiner dan 32" wordt maar mondjesmaat gemaakt, meestal zijn het dan monitoren. En meestal ook nog eens duurder dan een 32".

Wifi zou ik overigens niet als conditie opnemen. Leuk als het er op zit, maar meestal is de ontvangst redelijk ruk en is een kabeltje makkelijker :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-11 12:06
The Eagle schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:10:
Full HD onder de 32" heeft geen nut. Dan is het scherm namelijk zo klein dat je de beeldpunten toch niet meer fatsoenlijk ziet zelfs al zit je er vlakbij.
Komt bij: kleiner dan 32" wordt maar mondjesmaat gemaakt, meestal zijn het dan monitoren. En meestal ook nog eens duurder dan een 32".

Wifi zou ik overigens niet als conditie opnemen. Leuk als het er op zit, maar meestal is de ontvangst redelijk ruk en is een kabeltje makkelijker :)
Oke dat wist ik niet, weer wat geleerd.

40 inch zou dan een betere keus zijn? en is dit veel groter als een 32 inch?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een Inch is ca 2,5cm. Pak een meetlat en je weet het. Of loop een winkel binnen en ga op een afstand staan die ongeveer gelijk is aan die tussen de plaats waar je hem neer wilt zetten en je bed. Kijk wat jij het fijnste vind kijken, wat bij je budget past, en koop dat.

Tenzij je een 3D TV wilt hebben de meeste TV's wat jij zoekt standaard, en daar kun je je eigenlijk geen buil meer aan vallen.

Enige kanttekening die ik kan maken is dat Samsung's afstandsbedieningen niet erg veel bereik schijnen te hebben, maar ook dat kun je in een winkel prima zelf ervaren lijkt me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)