Beste mensen,
Ik wil binnenkort een nieuwe PC gaan kopen, en wilde graag wat advies van jullie! Hieronder geef ik antwoord op de vragen die handig zijn voor het samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral om te gamen, denk aan spellen als BF3, Crysis 3, binnenkort BF4 en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 ~ 950€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem een DVD brander mee, deze heb ik dus niet meer nodig, ook neem ik een 500GB harde schijf mee, als aanvulling op de SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat momenteel in mijn wenslijst staat, misschien nog een aanpassing aan de onderdelen. Ik weet dat er een stock fan op de CPU zit, dit ga ik misschien in de toekomst veranderen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ook niet.
Dus heel graag advies van jullie op de gekozen producten!
Ik wil binnenkort een nieuwe PC gaan kopen, en wilde graag wat advies van jullie! Hieronder geef ik antwoord op de vragen die handig zijn voor het samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral om te gamen, denk aan spellen als BF3, Crysis 3, binnenkort BF4 en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 ~ 950€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem een DVD brander mee, deze heb ik dus niet meer nodig, ook neem ik een 500GB harde schijf mee, als aanvulling op de SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat momenteel in mijn wenslijst staat, misschien nog een aanpassing aan de onderdelen. Ik weet dat er een stock fan op de CPU zit, dit ga ik misschien in de toekomst veranderen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ook niet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 116,- | € 116,- |
| 1 | Asus GTX660 TI-DC2O-2GD5 | € 258,99 | € 258,99 |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 79,86 | € 79,86 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Antec Earthwatts Platinum | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 935,60 | |
Dus heel graag advies van jullie op de gekozen producten!