Toon posts:

BF:BC2 lange laadtijd en slechte fps ineens..

Pagina: 1
Acties:
  • 453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vandaag heb ik ineens te maken met extreem lage fps in bad company en super lange laad tijden. ik weet niet hoe dit kan maar ik vind het erg vreemd. hiervoor had ik dat nog niet namelijk en was alles nog als normaal te beschrijven.

Duidelijke uitleg:
Wanneer ik het spel opstart is alles nog normaal. Maar zodra ik multiplayer aan klik en een server join dalen mijn fps enorm en speel ik nog met 10 fps. (normaal 50) ook zijn vervolgens de laad tijden enorm lang! (1 tot 2 minuten) als het spel is geladen lagt het enorm en sluit het zichzelf in eens af.

Mijn specs:
Samsung RF711
i7 processor
gt 540m
6gb werkgeheugen

Kan iemand mijn helpen?

Mvg,
Minck

Topic hoort in SPV

[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 06-06-2013 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 19:20
Probeer eens het spel opnieuw te installeren, dus eerst helemaal verwijderen en dan opnieuw installeren.

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer suggesties? het kan niet aan mijn instelling liggen trouwens, alles staat op max. perf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:22

NoFearCreations

3DPrint the world!

HDD op z'n einde misschien?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat betekent dit? volgens mij heb ik trouwens een ssd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Zeker weten, niet volgens mij!

Meten is weten bij dit soort dingen.

* Is het probleem aanwezig in andere applicaties?
* Heb je de hangen & opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen?
* Wat zeggen synthetische benchmarks en hoe vergelijken die zich met vergelijkbare hardware?
* Wat zijn je temperaturen?
* Hoe staat je stroomprofiel ingesteld?
* Op accu of op netstroom?
* Wat is je CPU belasting tijdens dit soort dingen?
* Wat is je GPU belasting tijdens dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op accu.. hij staat ook op maximale prestatie! hiervoor had ik het niet ! enige wat ik heb gedaan is mijn cache en cookies geleegd in de browser maar dit heeft geen invloed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:23
Sinds wanneer heb je het is ook wel interessant! Laatst updates van bijv.. drivers of Windows gedaan? Misschien nieuwe software geïnstalleerd die het e.e.a. beïnvloed?

Ook benieuwd of het ook bij andere games is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee echt het enige wat ik heb gedaan is Cache verwijderd en ook de cookies van mn browser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Uiteraard heeft je browser cache in principe weinig te maken met je games. De versies die ik vind van de Samsung RF711 hebben een harde schijf en geen ssd, ik zou dat even nalopen en de smart status bekijken van je schijf (genoeg tools op internet hiervoor). En meten is inderdaad weten, ik zou het lijstje van Umbrah volgen en voor de zekerheid een herinstallatie van het spel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kom ik er achter of mijn hdd kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
rockmanz schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:35:
ik zou dat even nalopen en de smart status bekijken van je schijf (genoeg tools op internet hiervoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Doet hij het ook op netstroom? En je stroomprofiel in Windows is één ding, maar hoe staat je Catalyst/Nvidia Control Panel ingesteld?

Welke videokaart speel je op? Je Intel IGP of de g540m? App binding wel goed ingesteld?

Nogmaals, meten is weten. Weet je niet hoe je moet meten, Google helpt je het weten. En anders de standaard sticky in de hardware fora hier. Zoals de Hangen & Opstartproblemen troubleshooter. En een SSD kan net zo goed als een HDD stuk zijn, maar goed, ik zal beginnen eerst eens zeker te weten wát je hebt, uiteraard. SMART waardes uitlezen is voor harde schijven een goed idee. Benchmarks voor CPU/GPU is voor videokaart + CPU een goed idee (en dan hoor je nu in hardware reviews te kijken hoe Tweakers nieuwe kaarten test voor de frontpage-items, en dan ga je dat nu gelijk nadoen, en dan ga je je scores vergelijken met laptops met dezelfde specificaties, zoals 3D mark scores, pi-tests, furmark, etc...)

Ventilatie niet geblokkeerd overigens? Laptops houden niet zo van matrassen en kussens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg zojuist 2 meldingen toen ik battlefield 3 probeerde op te starten. zie de link voor de 2 meldingen.
http://tinypic.com/r/90smcx/5

Weten jullie wat dit precies inhoud? Ik heb ingesteld dat ik de spellen wil spelen op de GT540M.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:31:
Kreeg zojuist 2 meldingen toen ik battlefield 3 probeerde op te starten. zie de link voor de 2 meldingen.

Weten jullie wat dit precies inhoud? Ik heb ingesteld dat ik de spellen wil spelen op de GT540M.

Wat doe ik fout?
Ik zie veel vragen, maar wat heb je nou eigenlijk gedaan wat de tweakers je voor hebben gesteld?

Om even te reageren op je screenshot, volgens mij maakt je laptop niet gebruik van de gt 540m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:23

Wish

ingwell

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:31:

Wat doe ik fout?
Het ziet ernaar uit dat het tijd is je graphic drivers eens te updaten...

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Drivers zijn up-to-date..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost!

Ik heb de driver opnieuw geinstaleerd voor mijn pc!
Ook heb ik ingesteld dat hij automatisch op mijn geintegreerde graphics speelt, maar ik klik vervolgens rechtermuisknop op het spel en selecteer dan handmatig de Nvidia graphics!

Iedereen vriendelijk bedankt voor alle moeite en tijd dat ze hierin hebben gestoken!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.