Dag mensen,
Ik wil graag een game pc gaan kopen zodat ik Arma3 op ultra settings kan gaan spelen zonder enige problemen nu heb ik een computer op gamepc.nl samen gesteld. Nu wil ik graag weten wat jullie hiervan vinden. Ik heb namelijk gelezen op internet dat sommigen componenten niet functioneren met elkaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Gewoon gamen en een beetje internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Maximaal 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- n.v.t
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een goede videokaart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Nee, zolang het gewoon functioneert naar behoren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- Nee,
Hier de specs van de computer:
- Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Groen
- 600 Watt Cooler Master voeding
- Intel Core i5-3350P 3.10 GHz
- Standaard koeling
- MSI B75MA-E33
- 7.1 Geluidskaart
- 12GB DDR3 Werkgeheugen
- 1000 GB SataIII Hardeschijf
- DVD Brander
- Nvidia GTX660 2GB
- 1Gbit netwerkkaart
- Windows 8 NL
Graag jullie meningen over deze onderdelen werkt het goed of zitten er fuckups tussen. En zal dit voldoende zijn om Arma3 op ultra settings te spelen.
Groetjes,
P.S ik ben niet echt thuis op het gebied van computers dus uitleg in jip en janneke taal s.v.p
Ik wil graag een game pc gaan kopen zodat ik Arma3 op ultra settings kan gaan spelen zonder enige problemen nu heb ik een computer op gamepc.nl samen gesteld. Nu wil ik graag weten wat jullie hiervan vinden. Ik heb namelijk gelezen op internet dat sommigen componenten niet functioneren met elkaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Gewoon gamen en een beetje internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Maximaal 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- n.v.t
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een goede videokaart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Nee, zolang het gewoon functioneert naar behoren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- Nee,
Hier de specs van de computer:
- Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Groen
- 600 Watt Cooler Master voeding
- Intel Core i5-3350P 3.10 GHz
- Standaard koeling
- MSI B75MA-E33
- 7.1 Geluidskaart
- 12GB DDR3 Werkgeheugen
- 1000 GB SataIII Hardeschijf
- DVD Brander
- Nvidia GTX660 2GB
- 1Gbit netwerkkaart
- Windows 8 NL
Graag jullie meningen over deze onderdelen werkt het goed of zitten er fuckups tussen. En zal dit voldoende zijn om Arma3 op ultra settings te spelen.
Groetjes,
P.S ik ben niet echt thuis op het gebied van computers dus uitleg in jip en janneke taal s.v.p
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 21:06 ]