Internetprovider welke hebben jullie?

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

• Reignowner
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 20:51
Beste mensen ,
ik weet dat dit hier niet bij hoort maar ik heb zojuist mijn abonnement bij kpn opgezegd..

Ik wil graag overstappen naar een andere provider ( met glasvezel )

Mijn vraag is : Welke provider hebben jullie?

Groetjes ,

Reignowner

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:19
Je weet dat het hier niet thuishoort, dus waarom post je het? Het staat nou in processors, moederborden en geheugen terwijl je het gewoon bij Internetproviders en Hosting kan plaatsen?

Ontopic: ik heb xs4all.

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02-2025

Consigliere

Engineer

Ja beetje raar dat je het weet en binnen 3 tellen kijkt weet dat het hier hoort:
Internetproviders en Hosting

Ontopic: Maakt toch niet uit welke je zit? sommige vinden UPC het einde en andere kraken het af.. jij zegt je abbonement op bij Kpn en ik zit er nog prima bij

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 10:22

Swordlord

Act first, think never

Reignowner schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:06:
Ik wil graag overstappen naar een andere provider ( met glasvezel )
Duidelijk gebrek aan inzet... Want je hebt nog niet eens gekeken of uberhaupt glasvezel beschikbaar is bij jouw...

Want als je had gekeken, dan je kunnen zien wie glasvezel aanbied in jouw woonplaats en dit is meestal maar 1 partij en voor de rest geen concurrentie...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je opent bewust een topic waarin je totaal geen eigen inzet toont in twee totaal ongerelateerde subfora terwijl we gewoon een forum ervoor hebben met Internetproviders en Hosting. Je zegt niet wat je zoekt in een provider, je zegt niet wat je zelf al uitgezocht hebt. Lees De Quickstart maar even door en open dan een topic op de goeie plek.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.