usb, power knop, hdd led, jack onder beeldscherm?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomVH2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-10 11:58
Binnenkort gaan we verhuizen. Daarom zou ik in de toekomst graag de case van mijn PC ver onder mijn bureau hangen. Zo creëer ik veel beenruimte, wordt het gemakkelijker om te kuisen,.... Bestaat er echter iets om de leds, knoppen (start . reset), USB, jack (headphone),... van het front van mijn PC te verlengen tot onder je beeldscherm.

Ik zou anders zelf iets in elkaar knutselen maar ik moet geen moeite doen als ik het gewoon kan kopen voor een aanvaardbare prijs.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Die knoppen/leds gaan ergens in je moederbord, USB/jack kan je met apparaten verlengen. Dus je moet gewoon losse knoppen/ledjes/jacks halen en deze aansluiten op je moederbord. Wat heb je zelf al bedacht?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomVH2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-10 11:58
Maar ik moet de usb/jack, leds, reset/start knop toch kunnen monteren onder mijn beeldscherm? Als er zoiets bestaat, moet ik zelf niets gaan maken hé. Anders moet ik zelf nog plaatje plooien, gaten boren,.... Ook nog ledhouders, knoppen, audioconnectoren bestellen,... Is wel niet heel veel werk maar iets kant en klaar is nog gemakkelijker.

[ Voor 10% gewijzigd door TomVH2 op 05-06-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:08

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

http://www.highflow.nl/modding/power-switches/

Misschien dat hun wat hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
TomVH2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:50:
Maar ik moet de usb/jack, leds, reset/start knop toch kunnen monteren onder mijn beeldscherm? Als er zoiets bestaat, moet ik zelf niets gaan maken hé. Anders moet ik zelf nog plaatje plooien, gaten boren,.... Ook nog ledhouders, knoppen, audioconnectoren bestellen,... Is wel niet heel veel werk maar iets kant en klaar is nog gemakkelijker.
Misschien handig geweest als je daar wat duidelijker in was in je OP.

Ik weet niet of je ze hebt met allemaal, maar ik heb wel al wat powerbutton + usb extenders gevonden op google. Ik zou zelf overigens ledjes dan maar lekker laten, die dingen zijn afleidend.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs33
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 16:04
Je zoekt waarschijnlijk zoiets:
http://dx.com/p/dual-usb-...odule-for-pc-black-128382
of
http://www.miniinthebox.c...-130cm-kabel_p507291.html
Het zijn beide niet egt mooie bakjes, maar als je ze wat kunt wegwerken, valt het waarschijnlijk wel nog mee.
Er bestaan wellicht mooiere inbouw oplossingen, maar daar zal je ook meer voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1