Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vragen over aanschaf Notebook.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop met een intel i3 of i5 processor.
Wat mij betreft heeft de laptop geen grafische kaart nodig en ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben van Asus.
Ik zoek in de prijsklasse van 600 tot 700 euro en wil er graag nog een SSD in, of later bijplaatsen.

Kan iemand mij helpen een keuze te maken?
Ik kom voornamelijk modellen tegen waar alsnog een grafische kaart in zit.

Bij voorbaat dank!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Welk formaat ?(13,3, 15,6..)
Waar word de laptop voor gebruikt? (Multimedia of alleen office en internet)
Waar moet de laptop aan voldoen? (Draagbaarheid, batterijduur e.d)
Wat heb je zelf gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
15,6" lijkt me perfect, voornamelijk Office en internet inderdaad, daarbuiten wil ik hem gebruiken als mediaspeler dus een HDMI uitgang is ook gewenst.
Over draagbaarheid en batterijduur heb ik geen specifieke eisen aangezien ik het prima vind als hij iets zwaarder is en ik hem altijd gebruik in de buurt van een stopcontact;)
http://www.alternate.nl/A...28H/html/product/1028494/
Dat is de Aus K55A-SX328H en zou zo op het eerste gezicht mijn eerste keus zijn.
Dank voor de snelle reply!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Ik zou zeggen, kijk voor de dell inspiron 15r SE deze is met kortingsbonnen voor rond de €600,- te krijgen, goedkoper en beter.

Voordeel t.o.v de genoemde Asus laptop is dat de dell over een full-hd scherm beschikt (beter dan de Asus die 768p heeft) en een verlicht toetsenbord. Daarbij beschikt de laptop over een dedicated videokaart en dit is vooral handig mocht je ooit een spelletje spelen (zo niet ben je nog steeds goedkoper uit voor een betere laptop) de dedicated videokaart kan ook helpen bij het streamen, al durf ik dit niet met zekerheid te zeggen. HDMI aansluiting e.d. zitten er allemaal op. Verder is de laptop vergelijkbaar qua processor en ram als de Asus alleen dan goedkoper.

Voor de korting zou ik even hier kijken.