Kan de celeron 2 ook op een aopen ax6b mobo ? En is t dan ook mogelijk om hem over te klokken??? of kan t mobo dat niet aan ?
Verwijderd
Is celeron2 er ook in slot 1 dan?? volgens de aopen page is het nog niet getest of het kan.celeron is ook fsb 66mhz, volgens mij een ax6b fsb 100mhz?? multiplier van een ax6b gaat volgens mij tot 9 ofzo, dus dat kan het probleem niet zijn. verder weet ik niet hoe het gaat met overklokken, fsb heb je zat op een ax6b, dus theoretisch wel, maar je weet nooit.
suc6
Martin
suc6
Martin
Verwijderd
Kan waarschijnlijk wel. Kijk even op de site of het mobo met de laatste Bios-flash ook P3 coppermines (of C2's) ondersteund: dan zal een C2 ook bijna geen probleem opleveren.
Elk BX board heeft ook FSB66 instellingen, maar met een beetje fatsoenlijke koeler (dus niet intel retail oid) kun je een C2-566 op FSB100 draaien.
Multiplier settings van je mobo maken niet uit: de CPU is toch multiplier locked.
Elk BX board heeft ook FSB66 instellingen, maar met een beetje fatsoenlijke koeler (dus niet intel retail oid) kun je een C2-566 op FSB100 draaien.
Multiplier settings van je mobo maken niet uit: de CPU is toch multiplier locked.