Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Systeemherstel Alienware X51 fout gegaan?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forumleden,

Ik ben net nieuw op het forum dus als dit in de verkeerde Topic staat excuses hiervoor!

Gister heb ik een systeemherstel gedaan met mijn Alienware X51, ik heb geen back-up gemaakt omdat ik met een schone lei wou beginnen. Er stond veelste veel 'troep' op.
Ik heb toen weer Windows 7 geïnstalleerd met de bijbehorende Disc, volgens mij is dat allemaal prima gegaan.

Maar.. toen ik de computer weer had opgestart en op mijn bureaublad kwam zag ik dat er niks meer van Alienware op staat!
Ik heb ook geen internet verbinding meer, als ik bij mijn Netwerkcentrum 'Probleem oplossen" doe dan geeft die de melding: 'installeer een stuurprogramma voor uw netwerkadapter'.
Ik kan ook moeilijk verder omdat ik niet weet hoe ik het stuurprogramma moet installeren.

Ik heb 2 disc gekregen, een om Windows 7 weer opnieuw te installeren en de Alienware X51 Resource DVD.
Op de resource DVD zie ik alleen de systeem eigenschappen verder weet ik niet goed wat ik hier mee moet doen.

Hoe krijg ik mijn computer weer de oude? Ik heb zelf niet superveel verstand van computers maar ik denk zelf dat ik het 'Alienware' gedeelte weer moet installeren, ik weet alleen niet hoe!

Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is, zo niet hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

Mvg Killgate

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 22:24
Hier staat uitgelegd hoe je een system restore moet doen zodat je weer precies hebt wat erop stond toen je hem kreeg.

Hail to the king baby!

• MAMBA5
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10-2024
urk_forever schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:58:
Hier staat uitgelegd hoe je een system restore moet doen zodat je weer precies hebt wat erop stond toen je hem kreeg.
dat is nu al telaat aangezien hij het algedaan heeft

hij moet nu eerst zijn NIC(Network Interface Card) driver instaleren

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Drivers downloaden via andere pc. Uitpakken op usb en installeren op de X51.

http://www.dell.com/suppo.../04/Product/alienware-x51

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!