Toon posts:

draadloos en LAN verbinding aangesloten, hoe weet ik of.....

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer waarop een WIFI ontvanger zit.
en ook een kabel in de netwerk kaart.

Netwerk: Internet toegang
wifipunt: Internet toegang

Lan lijkt me altijd sneller dan wifi.

hoe kan ik weten/checken/testen of instellen dat altijd de LAN voor Internet wordt gebruikt...
(of regelt Windows 7 dat automatisch dan al?)

hulp _/-\o_ _/-\o_

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Start, control panel, network and sharing center, change adapter settings, rechtsklik op je wireless adapter en dan disable. Wifi uit, problem solved :Y)

Oftewel: GoT is geen helpdesk, zelf eerst zoeken en proberen en dan pas vragen is het devies :)

Tip: command line, route add

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-12 19:34

Umbrah

The Incredible MapMan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yg2rPVIL9qZhdGWlh28qh3IJ/full.png

Advanced, Advanced settings... puur in het connections screen. Uiteraard wil ik ook dat hij ethernet pakt als ik na een vergadering m'n laptop weer in een docking station stop. Overigens is dit m'n privé laptop, geen docking station, maar zelfde concept. Gewoon prioriteiten geven.

Of routes hard vast zetten... maar ik vind dit menuutje beter, elke nieuwe connectie zet hij prioriteiten aan je nummer 1 connectie.

Win7 is vrij dom hierin eigenlijk, Win8 is een stuk slimmer. Win7 heeft overigens ook Wifi default bovenaan staan... eigenlijk begin ik hoe meer ik win8 gebruik me ook meer te ergeren aan win7 :P

[ Voor 16% gewijzigd door Umbrah op 04-06-2013 23:40 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de genoemde antwoorden, enige inzet word hij toch wel verwacht.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.