Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 22:16
.

[ Voor 99% gewijzigd door hypz op 19-04-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Op zich goede foto's (leuke poses e.d.), de laatste springt er naar mijn idee goed uit.
Enige minpuntje vind ik de schouderbenen die erg goed zichtbaar zijn op sommige foto's wat wel bepaalde (minder positieve) gedachtes teweegbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:17

the mod man

iets van beeldmaker

Bij nummer 3 moet je even goed kijken naar de huidtinten.

Nummer 1 en de laatste 3 vind ik de besten.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik zou de boel ff nummeren :) Ik vind het wel echt allemaal schitterende foto's waarbij die laatste voor mij de meest spontane vind. De eerste vind ik ook goed! Ik zou als puntje noemen dat het model erg dun is, dus bij sommige foto's zoals nummer 2 en 3, gaat mijn aandacht iets teveel naar de sleutelbenen dan naar het gezicht. 1, 7, en 8 zijn dan goeie beelden om dit te "maskeren".

Kortom: ik vind het toch erg geslaagde foto's.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Thanks, heb ze ook even genummerd dat is wel zo handig inderdaad. Puntje van de sleutelbenen enzo ben ik het wel met jullie eens, maar was ook een wens van haar eigenlijk om dat wel te zien. Verder helemaal mee eens, paar kilotjes erbij zou niet misstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
1 is leuk , 7 is top.
De rest doet me minder.

De kleuren zijn zeg maar wat wit/mat/zwart wit. Nr 9 is weer to mutch for me qua kleur.

Nr 1 vind ik goed omdat de zachte lichte kleuren goed uitkomen. Model kijkt leuk. Goede hoek en staat er knap op. Bij de andere foto's komt ze iets minder goed/knap uit de bus. En daar is het toch waar het om gaat bij dit soort foto's denk ik.

Qua belichting en achtergrond is het overigens allemaal goed in mijn ogen.. Ik ben ook geen expert :)

Nr 7 is wel mijn persoonlijke favoriet. Lekker heiig.. mooie zomerse bokeh .. Gewoon een fijne plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 12:46
Foto 3 en 4 komen een beetje ongemakkelijk op mij over door een cominatie van de pose, huidtint en bouw van het model. Overigens vind ik een staart ook minder mooi bij haar staan. Foto 7 is absoluut mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 22:24
2 en 3 zijn het echt niet voor mij. De sleutelbeenderen vind ik nog niet zo zeer een probleem, maar de kleur is echt een probleem. Op mijn laptop (toegegeven, niet gecalibreerd) ziet het er een beetje uit als een lijkenkleur (sorry dat ik het zo lomp zeg), dat zal vast niet heel fijn zijn voor het model.

De andere foto's zijn wat dat betreft beter, 7, 8 en 9 zijn wat mij betreft favoriet.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 07:23
Voor mij zijn 1, 2 en 9 de favoriet,

1: Hierbij vindt ik de compositie erg interessant, en klopt alles naar mijn idee.

2: Ik moet zeggen dat ik het gezicht bij deze foto het meest aantrekkelijk eruit vind zien, alleen zijn de sleutelbenen daar toch wel een soort afknapper voor me. Maar dat zegt natuurlijk niets over de technische kant ;)

9: Hierbij lijkt de foto net een sprookje, een heel mooie dromerige plaat, erg fraai!!

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Ok, thanks voor comments. 1, 8 en 9 zijn mijn eigen favo's. Sleutelbenen zoals gezegd ben ik helemaal eens met jullie hoor, is niet mijn ding, maar model wilde dat juist wel weer. Tja ieder zijn ding. ;)
@Magictempest: Lijkenkleur kan ik mij echt niet in vinden? Misschien beter geen commentaar geven over kleuren als je zelf al geen vertrouwen in de kleuren van je laptop hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 07:23
Ik ben het wel eens met magic: dat bij en onder de nek, bij foto 2 en 3, ze er een beetje wit en blauw (aderen) denk ik uitziet.

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 22:24
Ik heb de foto's ondertussen ook thuis op de mac bekeken (die is wel gecalibreerd) en daar zie ik hetzelfde. Wat dennis zegt, wit/blauwige huidkleur.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Ok nu je het zegt inderdaad ben ik het eens zoals dennis zegt bij de nek / schouders ^^
Pagina: 1