Beste mensen ,
Misschien hoort deze topic hier niet bij , maar is de beste manier om het aan jullie te vertellen..
Sinds vorig jaar speel ik battlefield 3 , heerlijk gewoon geen lagg en vertraging.
Mijn internetsnelheid was toen 30mb/s en rond de 12 ping. (ms).
De enige die internet hadden in mijn huis was ik en me vaders laptop.
Alles was lekker heerlijk had geen problemen.
Maar sinds kort hebben we 3 nieuwe apparaten in huis ...
Namelijk 3 mobiels . die allemaal op wifi werken
Sinds die dag werkt mijn internet heel sloom , ik word steeds gedisconected uit bf3 , kan geen servers joinen en/of het werkt heel traag o.a lagg..
Dus toen heb ik KPN gebeld , ben toen overgestapt naar 50b/s glasvezel internet.
Maar nee het hielp niet. Toen kocht ik een nieuwe internetkabel de CAT 6 UTP RJ45.
Maar nee , helaas het hielp ook niet.
Zou het kunnen dat het komt doordat er 4 andere apparaten de wifi gebruiken en dat invloed heeft op mij LAN verbinding?
Mis die oude tijd dat ik wel gerust kon gamen en nu maar elke dag die lagg en disconecting..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :
Misschien hoort deze topic hier niet bij , maar is de beste manier om het aan jullie te vertellen..
Sinds vorig jaar speel ik battlefield 3 , heerlijk gewoon geen lagg en vertraging.
Mijn internetsnelheid was toen 30mb/s en rond de 12 ping. (ms).
De enige die internet hadden in mijn huis was ik en me vaders laptop.
Alles was lekker heerlijk had geen problemen.
Maar sinds kort hebben we 3 nieuwe apparaten in huis ...
Namelijk 3 mobiels . die allemaal op wifi werken
Sinds die dag werkt mijn internet heel sloom , ik word steeds gedisconected uit bf3 , kan geen servers joinen en/of het werkt heel traag o.a lagg..
Dus toen heb ik KPN gebeld , ben toen overgestapt naar 50b/s glasvezel internet.
Maar nee het hielp niet. Toen kocht ik een nieuwe internetkabel de CAT 6 UTP RJ45.
Maar nee , helaas het hielp ook niet.
Zou het kunnen dat het komt doordat er 4 andere apparaten de wifi gebruiken en dat invloed heeft op mij LAN verbinding?
Mis die oude tijd dat ik wel gerust kon gamen en nu maar elke dag die lagg en disconecting..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :
[ Voor 3% gewijzigd door Reignowner op 04-06-2013 17:26 ]