• Reignowner
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 20:51
Beste mensen ,
Misschien hoort deze topic hier niet bij , maar is de beste manier om het aan jullie te vertellen..
Sinds vorig jaar speel ik battlefield 3 , heerlijk gewoon geen lagg en vertraging.
Mijn internetsnelheid was toen 30mb/s en rond de 12 ping. (ms).
De enige die internet hadden in mijn huis was ik en me vaders laptop.
Alles was lekker heerlijk had geen problemen.

Maar sinds kort hebben we 3 nieuwe apparaten in huis ...
Namelijk 3 mobiels . die allemaal op wifi werken
Sinds die dag werkt mijn internet heel sloom , ik word steeds gedisconected uit bf3 , kan geen servers joinen en/of het werkt heel traag o.a lagg..

Dus toen heb ik KPN gebeld , ben toen overgestapt naar 50b/s glasvezel internet.
Maar nee het hielp niet. Toen kocht ik een nieuwe internetkabel de CAT 6 UTP RJ45.
Maar nee , helaas het hielp ook niet.

Zou het kunnen dat het komt doordat er 4 andere apparaten de wifi gebruiken en dat invloed heeft op mij LAN verbinding?

Mis die oude tijd dat ik wel gerust kon gamen en nu maar elke dag die lagg en disconecting..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. : ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2751975120.png

[ Voor 3% gewijzigd door Reignowner op 04-06-2013 17:26 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zet je modem/router eens uit en weer aan, dat wil nog wel eens problemen oplossen met online gamen. Waarschijnlijk je KPN experiabox. Voor de rest denk ik niet dat 3 mobieltjes een echte invloed moeten hebben op jouw online gaming, tenzij die mobieltjes continu via Wifi hele grote hoeveelheden data aan het binnen halen zijn, maar dan zullen de mobieltjes heel snel leeg gaan wat betreft de batterij. Niet waarschijnlijk dus.

Niet toevallig via torrents aan het downloaden op 1 van de apparaten?

Misschien kan je het het beste testen door alle apparaten die van het internet gebruik maken uit te zetten behalve je pc en dan proberen te gamen, werkt het goed dan schakel je een extra apparaat in, werkt het nog steeds goed, weer een ander apparaat inschakelen enzovoorts. :)

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Je snelheid en ping zijn gewoon goed, probeer Satch zijn tips eens. Heb je het ook met andere games?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Reignowner
LiquidT_NL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:32:
Je snelheid en ping zijn gewoon goed, probeer Satch zijn tips eens. Heb je het ook met andere games?
Ja , ik had eerst altijd een groene NAT in assassin creed 3 , nu is het oranje ..

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Reignowner schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:33:
[...]

Ja , ik had eerst altijd een groene NAT in assassin creed 3 , nu is het oranje ..
Ja en wat betekent dat? Probeer wat meer informatie te winnen! Probeer eens een andere game, zoek eens uit wat dat oranje in AC3 betekent. Speel je wel op een PC? Of hebben we het over een console?

Het is niet helemaal duidelijk wat er nu mis gaat, maar het kan zomaar aan NAT problemen liggen.

Trouwens, je zit compleet in het verkeerde hok.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Reignowner
LiquidT_NL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:35:
[...]

Ja en wat betekent dat? Probeer wat meer informatie te winnen! Probeer eens een andere game, zoek eens uit wat dat oranje in AC3 betekent. Speel je wel op een PC? Of hebben we het over een console?

Het is niet helemaal duidelijk wat er nu mis gaat, maar het kan zomaar aan NAT problemen liggen.

Trouwens, je zit compleet in het verkeerde hok.
Oranje NAT betekent dat je niet met alle mensen kunt gamen , En ja ik speel op de pc en ik weet dat ik in het verkeerde hok zit :) maar aangezien veel mensen hier komen is het makkelijker om snel een reactie te krijgen :)

• Reignowner
Satch schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:31:
Zet je modem/router eens uit en weer aan, dat wil nog wel eens problemen oplossen met online gamen. Waarschijnlijk je KPN experiabox. Voor de rest denk ik niet dat 3 mobieltjes een echte invloed moeten hebben op jouw online gaming, tenzij die mobieltjes continu via Wifi hele grote hoeveelheden data aan het binnen halen zijn, maar dan zullen de mobieltjes heel snel leeg gaan wat betreft de batterij. Niet waarschijnlijk dus.

Niet toevallig via torrents aan het downloaden op 1 van de apparaten?

Misschien kan je het het beste testen door alle apparaten die van het internet gebruik maken uit te zetten behalve je pc en dan proberen te gamen, werkt het goed dan schakel je een extra apparaat in, werkt het nog steeds goed, weer een ander apparaat inschakelen enzovoorts. :)
Over Data gesproken , de mensen die dezelfde connectie als ik gebruiken zitten continue te wappen of op fb.
Ze laden elke uur hun mobiel op , wel beetje raar hea ?

• Erik-e
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
wapp valt wel mee, Facebook misschien al zijn ze continu foto's aan het kijken. Verder is FB ook niet bepaald internet consumerend.

Misschien kun je je UPNP aanzetten. Helpt wel eens bij DC's in games.

Windows Key / knop linksonder (Met Windows 7) -> CMD -> Enter knop -> ipconfig -> Standaardgateway, typ je standaardgateway nummer over in je internetbrowser, en daar zul je ergens Universal Plug 'n Play aan kunnen zetten. Hielp voor mij.

• Reignowner
Erik-e schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:19:
wapp valt wel mee, Facebook misschien al zijn ze continu foto's aan het kijken. Verder is FB ook niet bepaald internet consumerend.

Misschien kun je je UPNP aanzetten. Helpt wel eens bij DC's in games.

Windows Key / knop linksonder (Met Windows 7) -> CMD -> Enter knop -> ipconfig -> Standaardgateway, typ je standaardgateway nummer over in je internetbrowser, en daar zul je ergens Universal Plug 'n Play aan kunnen zetten. Hielp voor mij.
Staat al aan
Pagina: 1