Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[fp/bug] Video player

Pagina: 1
Acties:

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Aantal problemen:
- Ik kan af en toe niet door de video's "skippen", altijd begint het weer bij het begin. Voorbeeld: nieuws: Nederlandse ontwikkelaar Vanguard Games maakt Halo: Spartan Assault.

- Op mijn tablet heb ik altijd het probleem dat ik eerst geen geluid heb, even de volume button twee keer aantikken (zodat het geluid muted gaat en daarna weer aan) en ik heb wel weer geluid.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

1ste: pas de resolutie aan naar bijv 360p ipv 540p dan werkt het wel, wanneer je dan weer terug gaat naar 540p werkt het ook weer. (als tussen oplossing)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Oid schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:20:
1ste: pas de resolutie aan naar bijv 360p ipv 540p dan werkt het wel, wanneer je dan weer terug gaat naar 540p werkt het ook weer. (als tussen oplossing)
Klopt, viel mij ook al op inderdaad. Een workaround is natuurlijk nog niet echt een goede oplossing :+ Geen developer hier die even de video player kan updaten?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Phyxion schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:00:
[...]

Geen developer hier die even de video player kan updaten?
De player wordt extern ontwikkeld, dus wij zullen daarop moeten wachten ;) We zullen het iig doorgeven :)

Intentionally left blank