Hallo allemaal,
na 6 jaar met mn vorige pc te hebben gedaan, ben ik van plan een geheel nieuwe pc te bouwen.
Ik heb al onderzoek gedaan en met de BBG van mei een systeem samengesteld. aan jullie de vraag: gaat het allemaal werken samen en heb ik fatsoenlijke onderdelen uitgezocht?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op hoge settings: bijv. Rome 2: Total War, Minecraft, Metro Last Light etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200 euro zonder windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
M'n monitor vervang ik later als weer geld heb en m'n muis en toetsenbord neem ik mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor mijn videokaart wil ik graag een kaart van AMD, omdat mijn pc ook aangesloten is op de tv hier. Ook zie ik bij mijn vrienden vaak intel nvidia kaarten stukgaan, terwijl mijn HD3890 het nog goed volhoudt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een relatief stil systeem. Ik hoef niet niets te horen, maar ik wil ook geen stofzuiger zoals ik nu heb. Ik wil graag niet merken dat mn pc draait terwijl ik aan het gamen ben.
Ik ben niet van plan te gaan overclocken
Hieronder staat wat ik tot nu toe heb uitgezocht.
Bij voorbaat dank!
na 6 jaar met mn vorige pc te hebben gedaan, ben ik van plan een geheel nieuwe pc te bouwen.
Ik heb al onderzoek gedaan en met de BBG van mei een systeem samengesteld. aan jullie de vraag: gaat het allemaal werken samen en heb ik fatsoenlijke onderdelen uitgezocht?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op hoge settings: bijv. Rome 2: Total War, Minecraft, Metro Last Light etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200 euro zonder windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
M'n monitor vervang ik later als weer geld heb en m'n muis en toetsenbord neem ik mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor mijn videokaart wil ik graag een kaart van AMD, omdat mijn pc ook aangesloten is op de tv hier. Ook zie ik bij mijn vrienden vaak intel nvidia kaarten stukgaan, terwijl mijn HD3890 het nog goed volhoudt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een relatief stil systeem. Ik hoef niet niets te horen, maar ik wil ook geen stofzuiger zoals ik nu heb. Ik wil graag niet merken dat mn pc draait terwijl ik aan het gamen ben.
Ik ben niet van plan te gaan overclocken
Hieronder staat wat ik tot nu toe heb uitgezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,90 | € 200,90 |
| 1 | MSI Z77A-G45 | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | Sapphire Vapor-X HD7970 Ghz Edition 3GB GDDR5 | € 379,90 | € 379,90 |
| 1 | Western Digital Red WD30EFRX, 3TB | € 125,90 | € 125,90 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | Scythe Mugen 3 Rev. B | € 34,80 | € 34,80 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Cooler Master GX-Lite Black 700W | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.179,20 | |
Bij voorbaat dank!