2 iPhones: Foto's syncen naar 2 aparte mappen op pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik zoek een tool die de nieuwste foto's kopieert van 2 iPhones naar aparte mappen op de pc.

De standaard Windows 'picture import' werkt goed, maar hij maakt dus geen onderscheid tussen de iPhones en kopieert alles naar 1 map.

Ik ben een iTunes-hater dus dat gaat voor mij niet werken :) Ook wil ik geen Dropbox, Photostream of andere cloudoplossingen gebruiken.

Dus als ik de iPhone 4 via USB met mijn pc verbindt, dan wil ik dat de foto's daarop automatisch in de map \iPhone4\ komen en de foto's op de iPhone 5 in de map \iPhone5\

Bestaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:32

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Script schrijven die je zelf opstart? Of iets regelen waardoor je de iPhone identificeert (hoe staat-ie ook alweer in verkenner?) en het daarmee regelen? Omdat je twee verschillende types hebt, kan je ook op USB type filteren met uitgebreide scripts of misschien dat er al een programma voor bestaat die afhankelijk van USB identiteit handelingen uitvoert.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Ja ik zat ook al te denken aan iets als EventGhost, maar er gaat behoorlijk wat tijd inzitten om dat goed te configureren.

Ik hoopte dat iemand een synchronisatietooltje wist dat dit vanzelf doet?