Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wordpress + Woocommerce

Pagina: 1
Acties:

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 15:52
Beste tweakers,

Misschien een leuk topic voor de mensen die webwinkels in WordPress ontwikkelen met behulp van WooCommerce.

Ik ben momenteel een heel eind met een webwinkel voor een klant van mij. Alles staat al en het is nu een kwestie van alles testen en nalopen.
Nu wil ik graag van jullie weten, als jullie een (NL) shop bouwen met WP + woocommerce, welke plugins moet je dan absoluut niet vergeten?

Ik ben wel benieuwd naar de antwoorden.
De plugins die ik nu gebruik zijn als volgt:
  • Sisow Ideal
  • Appointments+
  • Better WP Security
  • Maintenance Mode
  • Revolution slider
  • Gravity Forms
  • WooCommerce Print Invoices & Delivery Notes
  • WordPress SEO
  • WP125 (ads op je site)
  • WP Backitup
  • Ultimate Branding
  • Zopim Widget - live chatbox (misschien iemand die een beter alternatief heeft, dan hoor ik dat graag!)
Ik hoor graag van jullie!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52

Vos

AFCA

• Justdoit
Beide heb ik nog niet echt nodig maar toch bedankt! Ziet er goed uit.

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ziet er uit als een degelijke lijst! Ik heb geen must-have plugins voor woocommerce behalve de advanced shipping plugin. Daarnaast doe ik tegenwoordig ook weinig zonder advanced custom fields, maar het hangt natuurlijk van het project af of je dat uberhaupt nodig hebt.

Speelt wordpress seo goed samen met Woocommerce trouwens?

• Justdoit
Thanks! Seo.. Ja.. Durf ik nog niet te zeggen... dat moet nog ingevuld worden.. voor zover ik heb gelezen moet dit geen enkel probleem zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door Justdoit op 04-06-2013 17:10 ]

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-11 03:19
Ik heb onlangs mijn eerste webshop gemaakt met Wordpress en Woocommerce, momenteel gebruik ik de volgende plugins:

Add Link to Facebook by Marcel Bokhorst
Adminimize by Frank Bültge
Advanced Custom Fields by Elliot Condon
All in one Favicon by Arne Franken
BackUpWordPress by Human Made Limited
Better Anchor Links by Luděk Melichar
BulletProof Security by AITpro | Edward Alexander
Installer by OnTheGoSystems Inc.
WPML Multilingual CMS by ICanLocalize
Use Google Libraries by Jason Penney
User Switching by John Blackbourn
W3 Total Cache by Frederick Townes
WooCommerce Branding by Dreams Online Themes
WooCommerce Chained Products by Store Apps
WooCommerce Dynamic Pricing by Lucas Stark
WooCommerce EU VAT Number by WooThemes
WooCommerce iDeal via Sisow Gateway by HappyCMPR - Radomir van Dalen
WooCommerce Multilingual by ICanLocalize
WooCommerce Order Notes Window by Rene Puchinger
WooCommerce Print Invoice/Packing list by Ilari Mäkelä
RAL Shop Product Archive Customiser by jameskoster
WooCommerce Product Bundles by SomewhereWarm
RAL Shop by WooThemes
WooSidebars by WooThemes
WooThemes Updater by WooThemes
WordPress SEO by Joost de Valk
WP-FB-AutoConnect by Justin Klein
WPML flag in menu by Ramon Fincken
WPML String Translation by ICanLocalize
WPML Translation Management by ICanLocalize

Het is inmiddels een aardige lijst geworden en ik heb nog het één en ander op het verlanglijstje staan. Momenteel trekt Wordpress zo een zware wissel op mijn shared hosting account. Eerst ga ik andere hosting zoeken, vps, voordat ik nog meer plugins ga draaien.

Wordpress SEO werkt uitstekend samen met Woocommerce.

W3 Total Cache is wat lastiger, ik gebruik deze plugin hoofdzakelijk voor de CDN functionaliteit die erin zit, de meeste cache functies staan uit, dit heb ik wel met Woocommerce tips getracht te draaien.Caching werkte aardig, geen problemen met de shopping cart maar wel met WPML. De meeste minify dingen staan wel aan.

BPS security is gevaarlijk speelgoed, toevallig gisteren na een paar Wordpress updates is mijn gehele front end gecrashed. OOPS. Gelukkig ben ik eens wijs geweest en heb ik BackUpWordPress geinstalleerd. Gisteravond de gehele site herstelt naar vorige week en de database naar de nacht ervoor _/-\o_ Wat heb ik gisteren God op mijn knietjes gedankt toen de site weer live was. Dit was niet goed voor mijn hart. Uitkijken! Of lesje geleerd, eerst een test server updaten voordat je de live site doet!

De BTW nummer plugin moet je wel hebben. Mijn site verkoopt vooral business to business en dan is het voor o.a. Belgen erg prettig als zij geen BTW hoeven af te dragen.

Hoe bevalt Better WP Security? Ik overweeg een overstap.

Tip: Kijk in Woocommerce system status, daar kan je al je plugins makkelijk knippen en plakken om hier te posten.

• Tim D
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-02-2024
Goedemiddag,

ik wil met Woocommerce (of een andere plugin in Wordpress) een prijsvergelijker maken. Ik ontvang affiliate feeds van diverse shops. Deze shops verkopen hetzelfde product maar voor een andere prijs. Ik wil dus, zoals bijvoorbeeld kieskeurig.nl, prijzen van één product van meerdere aanbieders vergelijken. Elk product krijgt een losse page.

Heeft iemand enig idee waar ik dit mee voor elkaar krijg? Of iemand die me in de juiste richting kan sturen? Bedankt!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Nou dat kun je vergeten met een plugin. Je moet echt zelf aan de slag om zoiets voor elkaar te krijgen.

Sowieso raadt ik af om Wordpress met zo'n ongelofelijk grote lijst aan plugins te gebruiken. Als ik de lijsten hierboven zie, dan schrik ik van de manier waarop mensen Wordpress gebruiken.

• Wary87
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-02-2024
Bij open-source is de stap om voor alle extra functionaliteit te gebruiken natuurlijk een stuk kleiner. Ik zou zoals TheNephilim zegt proberen alles plugins te gebruiken die je echt nodig hebt en ook het liefst van dezelfde ontwikkelaars. Ik heb in het verleden magento shops gezien die door alle extra plugins pageloads van meer dan 10 seconden hadden.

WooThemes zorgt dat de plugins goed met elkaar werken in WooCommerce. SEO van YOAST is ook een erg goede plugin. Sisow is een goede en goedkope payment gateway voor beginnende webshops. Verder is een connectie met Mailchimp, Copernica oid wel aan te raden zodat je klanten in groepen kan opdelen en mailen met klantgerichte acties.
Pagina: 1