Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

E-mails WLM verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een Windows 8 systeem heb ik WLM geïnstalleerd, in eerste instantie functioneerde het prima.

Nu komen de e-mails wel binnen maar worden ze niet weergegeven in Postvak in (of welke andere map dan ook). De nieuw binnengekomen e-mails verschijnen voor een split-second in de Postvak in waarna ze verdwijnen.

Heb reeds geprobeerd Windows Live Essentials te herstellen en heb een nieuwe installatie uitgevoerd. Ook heb ik het e-mail account verwijderd en opnieuw ingesteld, het probleem blijft aanwezig.

PS. Geen berichtregels aanwezig en de 'Berichten filteren' ingesteld op 'alle berichten weergeven'

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 13:24 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Waar vandaan haal je de emails op? Haal je die binnen via pop3 of imap? Niet toevallig via imap waarbij op de server ingesteld is dat een bericht nadat het gelezen is verplaatst moet worden?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:07:
Waar vandaan haal je de emails op? Haal je die binnen via pop3 of imap? Niet toevallig via imap waarbij op de server ingesteld is dat een bericht nadat het gelezen is verplaatst moet worden?
Het email account staat ingesteld als POP3. Het betreft een Planet e-mail account waarbij de volgende instellingen van kracht zijn:

- Inkomende e-mail: pop.kpnmail.nl poort 110
- Uitgaande e-mail: mail.kpnmail.nl poort 25

- Een kopie van de berichten op de server achterlaten Aangevinkt
- Account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie Aangevinkt

Het ingestelde e-mail adres betreft trouwens een alias van het 'originele' e-mail account, zodra ik dit adres aanpas naar het oorspronkelijke/originele e-mailadres is hetzelfde probleem aanwezig!