Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een alternatief voor iTunes DJ (party Mode)

Pagina: 1
Acties:

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57
Hallo,

In de vorige versie van iTunes zat iTunes DJ. Met dit systeem kan je met de (ios) app Remote inloggen op een itunes database op het lokale netwerk en zo stemmen op een liedje die in een playlist staat.
Met deze partymode kan iedereen met een iphone, ipad of ipod touch stemmen op het volgende liedje.

Leuk concept maar er zitten wel grote nadelen aan,
Stemmen kan alleen met de gratis Remote app voor ios of met een betaalde app voor android (die overigens niet goed scoort)
In de laatste versie van iTunes is de iTunes DJ verdwenen!

Ik ben dus op zoek naar een alternatief hier voor.
Ik zal de features die ik wil hebben nog een keer opsommen
  • Mensen toegang geven tot een muziekdatabase vol MP3's om muziek uit te kiezen
  • Mogelijkheid om te kunnen stemmen
  • Beheerdersmogelijkheid om bepaalde nummers voorrang te geven of uit de lijst te verwijderen (veto!)
  • Apps voor telefoons en/of een website die zijn vormgeving aanpast naar de client.
  • Het hoeft niet gratis te zijn maar dat zou wel een bonus zijn.
Heeft iemand een idee wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken? Ik kan zelf niet programmeren dus ik kan geen frontend voor dj software maken.

• Johnwulp
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 08:11
Ik lees je vraag, en mijn vraag is of je inmiddels al iets hebt gevonden? Ik ben zelf ook opzoek naar zo'n dj functie.